Jump to content

Reklamacija na isporučenu pvc stolariju i izbjegavanje uložene reklamacije


Pula20

Preporučene objave

Pozdrav,

Molio bih savjet kako postupiti jer situacija je slijedeća:

2017g ugovaramo kod respektabilnog proizvođača pvc stolarije isporuku i ugradnju ulaznih vrata i 2 prozora i uplaćujemo 50% avansa.

Probijaju se svi rokovi sukladno njihovom Ugovoru za što nam odobravaju određeni popust. Konačno na dan montaže, utvrđujemo kako su montirana vrata višebojno smeđa umjesto jednobojna (očito različit dobavljač pojedinih elemenata za izradu ili naprosto korištenje sličnih boja sa lagera) te izgrebanog središnjeg panela. Uz navedeno pogreškom dolazi do umrljavanja bijelog pvc-a PUR pjenom te ostaje žutilo koje se ne može skinuti.

Ulažemo reklamaciju i nakon više izlazaka njihovih voditelja i početnog osporavanja konačno postižemo dogovor kako će se radi jednostavnosti mjenjati samo središnji panel (ne i dijelovi okvira vrata) te dobivamo dodatni popust. Panel se mjenja u 2 navrata, prvi put je odvezen kako je i dovezen jer je u startu dovezen oštećen i opet iste pogrešne boje, drugi put je neznatno oštećen, opet iste pogrešne boje, inzistiraju na zamjeni da će kad se montira biti OK ali naravno nakon montaže sve je isto, izgreban i uvijek istog pogrešnog tona boje. Pokušavam ih bezuspješno kontaktirati krajem 2017g telefonom, sms-om i mailom te u nekoliko navrata 2018 i 2019 godine sa porukom da dostave umanjenje fakture te izmjene panel koji je sporan.

Nikad nisu odgovorili do 30.12.2019 godine kad dobivam otvorenu stavku na računu koji je datiran 30.12.2019 godine, jamstvo koje vrijedi od 30.12.2019 godine i iznos koji se potražuje je puni iznos bez ikakvog umanjenja.

Šaljem im mailom upit o čemu se radi, gdje je odobrenje za popust te u konačnici gdje je panel i čišćenje uprljanih dijelova stolarije? Ne odgovaraju 15 dana.

Šaljem drugi mail kako se namjeravam obratiti nadležnim institucijama i kako ne stoji da je sve montirano 30.12.2019 godine već daleke 2017 od kad ignoriraju problem.

Konačno odgovaraju, očito na spomen "nadležnih institucija" i dobivam traženo odobrenje (umanjenje) uz bahat odgovor mailom kako ne žele aktivirati i postupati po reklamaciji dok ne uplatim preostali dio.

Nudim opciju da im platim na licu mjesta čim dovrše posao ili internet bankarstvom ako im je tako zgodnije. Odbijaju postupati dok ne platim.

 

Pitanje je: Koje opcije su mi na raspolaganju ako platim traženi iznos a praksa je pokazala da ignoriraju već 2 godine i da će ( ako ikad i dođu) opet dostaviti pogrešnu boju jer očito samo takvu imaju. Odnosno kako ih "natjerati" da riješe problem koji je 100% proizašao iz njihovog nemara i šlamperaja a mi s razlogom brinemo kako ćemo u slučaju neplaćanja ostati sa lošom ugrađenom stolarijom, zateznim kamatama i možebitnom ovrhom.

 

Hvala unaprijed i lp iz Istre

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Na neki nacin ste odgovorili sami sebi, a kako ste i njima spomenuli "nadlezne institucije", kompletirajte svu korespodenciju, napravite jedan vid kronologije desavanja i prijavite Trzisnoj inspekciji (sada Drzavni inspektorat) pa neka firma inspektoru pojasni zasto su odobrili pa odustali od rabata a popravke nisu ucinjene kako spada jer su isporucili proizvod s greskom (odnosno ostetili isti nestrucnom montazom).

U svojoj prijavi navedite i sto zelite od Inspektorata - da li pristajete na korekcije koje vec toliko puta ranije nisu odradjene ili da vam se isporuci novi proizvod u kompletu o njihovu trosku.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 12 sati , MsBourne je napisao:

Na neki nacin ste odgovorili sami sebi, a kako ste i njima spomenuli "nadlezne institucije", kompletirajte svu korespodenciju, napravite jedan vid kronologije desavanja i prijavite Trzisnoj inspekciji (sada Drzavni inspektorat) pa neka firma inspektoru pojasni zasto su odobrili pa odustali od rabata a popravke nisu ucinjene kako spada jer su isporucili proizvod s greskom (odnosno ostetili isti nestrucnom montazom).

U svojoj prijavi navedite i sto zelite od Inspektorata - da li pristajete na korekcije koje vec toliko puta ranije nisu odradjene ili da vam se isporuci novi proizvod u kompletu o njihovu trosku.

Zahvaljujem na odgovoru. Neugodna situacija u kojoj se nađete uslijed tuđeg nemara no izgleda da ćemo morati do inspektorata. Hvala još jednom i ugodan Vam dan. Lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija