Jump to content

Tuzba braka

anast5

Preporučene objave

prije 1 sat, Ruby_Danderfluff je napisao:

Teoretski, imaju Vam vremena ponoviti poziv, onda ako ne zaprimite, obavijestiti Vas putem oglasne ploče, tako da se ročište održi, a da se smatra da ste Vi uredno pozvani i da bude održano bez Vas. Dakle, nijedna opcija Vam ne garantira odgodu ročišta.

U redu. Na koji se nacin moze ostvariti naknada na uzdržavanje s obzirom da sam student? 

Dijeli na drugim stranicama
prije 6 sati , anast5 je napisao:

Na koji se nacin moze ostvariti naknada na uzdržavanje s obzirom da sam student? 

Bračni drug može ostvariti pravo na uzdržavanje ako nema dovoljno sredstava za život ili ih ne može ostvariti iz svoje imovine, a nije sposoban za rad ili se ne može zaposliti, te ako drugi bračni drug za to ima dovoljno sredstava. Pravo na uzdržavanje bračni drug može ostvariti podnošenjem zahtjeva za uzdržavanje i to najkasnije do zaključenja glavne rasprave u parnici za razvod braka. Pravo na uzdržavanje se u pravilu priznaje na rok do 1. godine.

Dijeli na drugim stranicama
  • 1 mjesec kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

• Online korisnici

• Slične teme

• objavio: mBlonde
      Pozdrav svima,
      Molim za pomoć i odgovor na pitanja koja mi se skupljaju u glavi.
      da objasnim: Stric je u braku nekih 10 godina. Bio je to brak iz koristi za "gospođu" suprugu da dobije papire i državljanstvo. Prije otprilike 4-5 godina ona je napustila bračnu zajednicu, te više ne dolazi, ne brine o njemu, gubi joj se svaki trag.