Jump to content

glavna rasprava


anonimno

Preporučene objave

Imam jedno pitanje (buduci sam zaista laik, mozda pitanje i nema smisla, ali...)

 

Susjed me prijavio za kd prijetnje u svibnju 2004, glavna rasprava otvorena u sijecnju 2006 na kojoj se nije pojavio.

Poziv za njegovo svjedocenje u veljaci 2006 nije uzeo (jer ima vise "slucajeva" pa ne zna o cemu se radi i ne uzima preporucenu postu), rasprava nije niti odrzana, od onda nista.

 

Buduci da stvarno nisam kriv (izmislja, ali eto) i sve me skupa to uzrujava, a zastara je tek u svibnju 2008, molio bih vase misljenje.

 

Postoji li kakva zastara glavne rasprave, dakle ako se godinu dana ne sazove??? Kakva je praksa jer mi je cudno da relativno mali sud (VZ) ne saziva nastavak tako dugo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije svega hvala Vam na komentaru.

 

DO je podigao optuznicu po kd čl. 129 st. 2 u svezi sa st. 1

Kazem, sud se od veljace nije vise javljao, da li ce ili ne, ne znam, a pretpostavljam da ovaj nece primiti poziv i dalje...to je i inace problematican tip, vjerojatno sudu dobro poznat pa mozda sutkinja i ne zove jer zna o kome se radi.

No, to je samo pretpostavka

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

moguće da izbjegava uručenje poziva, ovisno o dostavnicama moguće da je određeno i dovođenje koje se ne može obaviti jer ovaj ne otvara ili ne bude kod kuće..sve je moguće..

odgađat će se dok ga se ne "dovuče" na raspravu, jer je oštećenik i o njemu ovisi ishod postupka..

sad su ruke svima vezane..

nažalost, ima i takvih oštećenika koji iniciraju pokretanje postupka a onda na sve načine onemogućuju njegovo dovršenje ili postanu potpuno nezainteresirani..

vi ste u položaju okrivljenika, vi se morate odazivati na pozive, vaša procesna situacija je drugačija..

vi možete završiti i u pritvoru zbog nedolaska na sud, oštećenik ne može..

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Xsara, jos jednom hvala na odgovoru.