Jump to content

Ugovor o radu za koji nemam kompetencije


korason

Preporučene objave

U firmi uvedena nova sistematizacija radnih mjesta, moje staro radno mjesto više ne postoji. Ponuđen mi je novi Ugovor o radu kojeg trebam potpisati u roku od 3 dana ili (tri točkice, blagi osmjeh). Ali, avaj, novi Ugovor je za novo kreirano radno mjesto za koje nemam kompetencije. Naime, ja sam diplomirani inženjer građevine, a ponuđeno novo radno mjesto zahtjeva završen faks društvenog smjera. O tom obavijestila nadređene, sliježe se ramenima, tako ti je grah pao, potpiši i ne talasaj, popravit ćemo pravilnik za par mjeseci pa će biti sve ok.

Moje pitanje je - s obzirom da se osjećam nelagodno, da ne kažem nekompetentno, da li se u ovoj prečudnoj situaciji mogu ograditi ako uz potpisani Ugovor o radu poslodavcu dostavim izjavu da ne posjedujem kompetencije za to radno mjesto i da je o tome poslodavac na vrijeme upoznat, možda ovjerim istu kod bilježnika?

Mislim, situacija mi je na prvu bila čak i komična, ali što više razmišljam o tome, nekak više i nije :(

Molim za odgovor čim prije (tri dana, sjećate se)!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poslodavac zna da nemate kompetencije jer ste mu sigurno donijeli kopiju diploma i po vasoj tituli je evidentno da se radi o fakultetu tehnickog smjera. Vasa izjava, pa makar i ovjerena ne bi znacila nista, do razlog vise da vam uruce otkaz jer ne odgovarate kvalifikacijama za to radno mjesto. Radije zamolite poslodavca (ako vas doista namjerava drzati na tom novom radnom mjestu), da napise anex pravilnika (po kojem ce na tom radnom mjestu moci biti zaposlena osoba sa VSS neovisno da li drustvenog ili tehnickog smjera) a koji ce biti na snazi dok se ne donese novi Pravilnik sa sistematizacijom radnih mjesta.

Vi svoje potpisete, a njihovo je da pravdaju zasto su na mjesto odredjeno za osobu sa kvalifikacijama drustvenog smjera stavili osobu tehnickog usmjerenja. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama