marek_bla objavljeno: 1. ožujak 2020. Dijeli objavljeno: 1. ožujak 2020. Kolika je šansa i kome uopće da prijavim obrtnika koji je u sustavu PDV-a zbog toga što mi ne želi dati garanciju za Vailant bojler (znači papire gdje se vidi da ga je kupio) te mi ju ovlašteni serviser ne može potvrditi. Njihovoj obrtničkoj komori mi nema smisla, eventualno državnom inspektoratu? Cijena bojlera je 10 000kn. Od njega imam e-mail s troškovnikom i dosta sms poruka te evidencije poziva. Plaćeno je na ruke. Radio je instalaciju plina (taj dio je plaćen na žiro račun) i instalaciju centralnog grijanja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
MsBourne odgovoreno: 1. ožujak 2020. Dijeli odgovoreno: 1. ožujak 2020. Da bi vam garancija bila vazeca, najmanje bi trebali imati racun, jer garancija bez racuna ne vrijedi. Insistirajte od obrtnika da vam izda racun za bojler. Ukoliko odbije, mozete prijaviti i poreznoj da ste dobili robu bez racuna. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
marek_bla odgovoreno: 7. ožujak 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 7. ožujak 2020. (uređeno) Majstor se ne javlja niti odgovara na poruke. Budući da je bojler vrijednosti 10 000kn i termostat oko 1000, dakle sve skupa iznad 2000kn mogu li otići na policiju i reći da me pravario te neka pokrenu po službenoj dužnosti za kazneno djelo prevare? Imam li kakvih troškova na sudu ako neki sudac dosudi da gubim sud? Od dokaza imam: sms poruke gdje me pita tko kupuje bojler, (odgovaram da on), njegov troškovnik s njegove službene adrese gdje je vidljiva stavka bojlera, te njegov vlastoručni potpis s njegovim oib-om da je primio novac i nekoliko svjedoka te moje fotografije radova prije i poslije (na kojima se ne vide majstori). Račun (za radove) nemam. Prije svega ovoga planiram mu još pismeno na email poslati očitovanje. uređeno: 7. ožujak 2020. od marek_bla Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
MsBourne odgovoreno: 7. ožujak 2020. Dijeli odgovoreno: 7. ožujak 2020. Nemate elemenata prevare, obzirom da bojler uredno stoji kod vas. S druge strane, obzirom da je obrtnik, vjerojatno mu je problem (ili jednostavno ne zna) da vam prefakturira troskove, pa je to s njegove tocke gledista, kao da ste susjedu dali novac i zamolili ga da vam kupi bojler, a onda od susjeda trazite racun. Probajte malo spustiti tenzije i pitajte covjeka da vam da originalni racun iz trgovine gdje je bojler kupljen ili bar da vam da naziv trgovine u kojoj ga je kupio. Trgovine obicno imaju evidenciju poslovnih partnera kojima prodaju robu i ako imate serijski broj bojlera, lako ce naci vas racun i izdati vam duplikat. U krajnjem slucaju, prijavu mozete samo napraviti na Poreznoj i reci da niste dobili racun za kupljenu i ugradjenu robu. drot13 i G-man 1 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.