Jump to content

Jednostavni postupak stečaja potrošača - Rješenje -


Preporučene objave

objavljeno:

Molio bi daljnji savjet.

Rješenjem donesena odluka: Oslobađa se potrošač od daljnjih obveza plačanja prema vjerovnicima i to........kada sve zbrojim odgovara stanju u Fini.

Prema neslužbenim podacima nije se nitko žalio. Rok je prošao 14.04.

Kakav je daljnji postupak?

Mogu li osobno sam ubrzat postupak deblokade i na koji način. ..i ostale savjete. Inače sam ' sam pokrenuo jednostavni postupak prema stečaju potrošača.    

 

 

 

 

 

odgovoreno:

Ukoliko uistinu nije bilo žalbe na doneseno rješenje, tada će sud na isto iskazati klauzulu pravomoćnosti, te će obavijest da je rješenje postalo pravomoćno dostaviti FINA-i na postupanje. Tako da možete pričekati na ovako postupanje suda ili možete aktivno sudjelovati u postupku na način da pošaljete podnesak sudu, a pri tome se pozovete na svoj broj poslovnog spisa, te tražite da sud žurno iskaže klauzulu pravomoćnosti na predmetnom rješenju, a potom da o svemu obavijesti Finu.

odgovoreno:

Zahvaljujem na odgovoru. Zvao pisarnicu suda, vezano za spis. Gđa. izjavila da obzirom na nastalu situaciju ( COVID 19 ) ne rade u punom sastavu ali da nazovem ponovo za 10 dana te se informiram o spisu.

Nisam zdr. sposoban za aktivno sudjelovanje u postupku. Da li znate može li se mailom zatražiti žurno iskazivanje klauzola pravomočnosti na predmetnom rješenju? 

odgovoreno:

Da, sve je u zastoju zbog ovih okolnosti. Ukoliko ne možete poslati podnesak, onda nazovite ponovno i tražite kontakt telefon osobe koja je zadužena za Vaš predmet (sudac ili sudski savjetnik), te ga telefonski požurite u postupanja, a ovo je moguće također zbog nastalih okolnosti.

  • 2 tjedna kasnije...
odgovoreno:

Sa jučerašnjim danom ( 27.04. ) od strane FINA-e odblokiran sam. Sud je izvjestio FINU o pravomočnosti presude, a ja sam potom tel. izvjestio banku gdije podižem mirovinu i isti su odmah zatražili OIB moj i punomočnika zbog izdavanja novih kartica sa pinom, a koju mogu očekivati dostavom pošte 6-8 dana. ( prema izjavi djelatnice banke )

Osobno sa bankama nisam imao nikakovih dugovanja, jedino sa HTV,  i još 2 pravne osobe koje nisu do pravomočnosti izjavili žalbu.

 

  • 3 tjedna kasnije...
odgovoreno:

Molio  bi da mi odgovori Borbena7, a i ostali na slijedeče: 

Da li obzirom na moratorij deblokade i  pravomočno rješenje suda (oslobađa se potrošač od svih daljnjih plačanja prema vjerovnicima ......) na koje nije izjavljena žalba,  može nakon proteka moratorija bilo koji od vjerovnika ponovo utuživat potraživanja?

Na rješenje je udaren pečat o pravomočnosti.

 

  • drot13 je promijenio naziv u Jednostavni postupak stečaja potrošača - Rješenje -

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija