hetta objavljeno: 24. travanj 2020. objavljeno: 24. travanj 2020. (uređeno) Preko airbnb-a sam rezervirala (i platila) dva dana smještaja u lipnju. Za cca 15 minuta, kad sam već otkazala drugi smještaj jer je ovaj bio jeftiniji, a bolji, stiže e-mail iznajmljivača da je ta cijena greška i da se takva pokazala jer baš nešto popravljaju u sustavu i da je cijena inače ta i ta (što je ispalo istina kad sam išla gledati na njihove privatne stranice, iznajmljivač je tvrtka, i kad sam pogledala ostale datume na airbnb-u zbilja su bili cca 30-40% više cijene), i da mogu ili otkazati ili doplatiti na licu mjesta. Ja nisam u tom trenutku pristala ni na jedno od navedenog jer mi se to ne čini zakonski u redu, čak i ako je istina - nisam ja odgovorna za njihovu "grešku". O tome da ja slično ne bi nikad tražila od klijenta, da ne govorimo, nije "gostoljubivo" ako ništa drugo. Koliko vidim iznajmljuju više apartmana po istom gradu, nisu kategorizirani. Smiju li tražiti više novca ili ne? uređeno: 24. travanj 2020. od hetta Citiraj
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 6. svibanj 2020. odgovoreno: 6. svibanj 2020. Ne smiju, striktno govoreći prema ZOO-u, plaćanjem cijene Vi ste prihvatili ponudu, i to onakvu ponudu kakvu je izložio ponuditelj. Ponuditelj je dužan ispoštovati svoju obvezu onako kako je istu ponudio, a ako to nije u mogućnosti, neka raskine ugovor i neka Vam vrati novac koji ste uplatili i naknadi svu eventualnu štetu koju ste zbog toga imali. Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.