Jump to content
hetta

Povećanje cijene smještaja nakon uplate

Preporučene objave

Preko airbnb-a sam rezervirala (i platila) dva dana smještaja u lipnju. Za cca 15 minuta, kad sam već otkazala drugi smještaj jer je ovaj bio jeftiniji, a bolji, stiže e-mail iznajmljivača da je ta cijena greška i da se takva pokazala jer baš nešto popravljaju u sustavu i da je cijena inače ta i ta (što je ispalo istina kad sam išla gledati na njihove privatne stranice, iznajmljivač je tvrtka, i kad sam pogledala ostale datume na airbnb-u zbilja su bili cca 30-40% više cijene), i da mogu ili otkazati ili doplatiti na licu mjesta. Ja nisam u tom trenutku pristala ni na jedno od navedenog jer mi se to ne čini zakonski u redu, čak i ako je istina - nisam ja odgovorna za njihovu "grešku". O tome da ja slično ne bi nikad tražila od klijenta, da ne govorimo, nije "gostoljubivo" ako ništa drugo.

Koliko vidim iznajmljuju više apartmana po istom gradu, nisu kategorizirani.

Smiju li tražiti više novca ili ne?

 

 

 

 

Uređeno od hetta

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Ne smiju, striktno govoreći prema ZOO-u, plaćanjem cijene Vi ste prihvatili ponudu, i to onakvu ponudu kakvu je izložio ponuditelj. Ponuditelj je dužan ispoštovati svoju obvezu onako kako je istu ponudio, a ako to nije u mogućnosti, neka raskine ugovor i neka Vam vrati novac koji ste uplatili i naknadi svu eventualnu štetu koju ste zbog toga imali. 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.




×
×
  • Napravi novi...