Jump to content
piki42

Deblokada računa

Preporučene objave

Postovanje, trebao bih pomoc fina mi je prije 6 dana deblokirala racune, ali banka nije, blokiran sam 2 godine, i zvao sam ih u banku i kazu mi da imam prema njima nekakvo dugovanje dok se to ne rijesi da mi se racun nece odblokirati...nije mi jasno nista a sredstva stoje na blokiranom racunu nitko ih ne uzima...dali ima tko slicnu situaciju

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Prije 1 minutu, piki42 je napisao:

Pa imam egradanin samo pise da su mi svi racuni deblokirani ne pise razlog 

Temeljem ovoga ništa ne mogu reći, ovisi o razlogu zbog kojega je Fina odblokirala račune tj. o zakonskoj osnovi za njihovo postupanje. Trebali bi na Fini zatražiti više informacija.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

U redu hvala vam, morat cu otici tamo kad bude bilo mogucnosti jer telefonski nikako nikoga dobiti, zvao sam i banku rekli su da vide od fine da je poslano za odblokiranje ali mi ne mogu reci sta njima trebam platit da nemaju oni uvid preko telefona , da je to blokada od banke.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Imam isti problem..FINA me odblokirala na temejju istog zaduženja (dug po prekoračenju - utužen), a kod banke sam još uvijek interno blokiran..što mogu tražit od banke i na temleju čega?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Jeste sta uspjeli saznati sta ja sam zvao finu i rekli su mi da je sve odblokirano, a banka jos sve drzi blokirano...natezem se s njima jucer cijeli dan i jos nista 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Isto PBZ i razgovaro sam sa svima vec i samo me salju jedni drugima, oni ni nemaju pojma o tom zakonu meni gospoda prica da sam blokiran fina da nisam i tako u krug, ona meni u banci kaze da sam duzan, ja kazem znam i ovrsen za to i da je to sad stopirano od strane fine i da su racuni 3 mjeseca odblokirani ali nista ko da pricas sa drvetom...

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
prije 1 sat, piki42 je napisao:

Isto PBZ i razgovaro sam sa svima vec i samo me salju jedni drugima, oni ni nemaju pojma o tom zakonu meni gospoda prica da sam blokiran fina da nisam i tako u krug, ona meni u banci kaze da sam duzan, ja kazem znam i ovrsen za to i da je to sad stopirano od strane fine i da su racuni 3 mjeseca odblokirani ali nista ko da pricas sa drvetom...

Nije mi jasno ....... i da su računi 3 mjeseca odblokirani..... 

Što će bit poslije 3 mj. ?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Prije 10 minuta, Draganec je napisao:

Nije mi jasno ....... i da su računi 3 mjeseca odblokirani..... 

Što će bit poslije 3 mj. ?

Sjest će nazad na račun. Ova mjera služi samo da ljudi troše kako bi nadoknadili gubitak u proračunu

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
prije 23 sati , babelito je napisao:

Imam isti problem..FINA me odblokirala na temejju istog zaduženja (dug po prekoračenju - utužen), a kod banke sam još uvijek interno blokiran..što mogu tražit od banke i na temleju čega?

Da bi nešto tražili trebate imati potpune informacije. Tako bi trebali vidjeti u Fininom očevidniku koja je točno zakonska osnova za deblokadu računa (može biti posljednja dopuna Zakona o provedbi ovrhe na novčanim sredstvima, ali ne mora biti). Zatim treba provjeriti, da li je Fina poslala obavijest banci (ako je u pitanju ova dopuna Zakona, tada Fina za postupanje ima rok od čak 10. dana). I tek nakon ovoga možete kvalitetno postaviti svoja traženja prema banci.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
, Borbena7 je napisao:

Da bi nešto tražili trebate imati potpune informacije. Tako bi trebali vidjeti u Fininom očevidniku koja je točno zakonska osnova za deblokadu računa (može biti posljednja dopuna Zakona o provedbi ovrhe na novčanim sredstvima, ali ne mora biti). Zatim treba provjeriti, da li je Fina poslala obavijest banci (ako je u pitanju ova dopuna Zakona, tada Fina za postupanje ima rok od čak 10. dana). I tek nakon ovoga možete kvalitetno postaviti svoja traženja prema banci.

Problem ces rijesit ako posaljes mail sa svojim podacima i dugu na mail zastita.potrosaca@hnb.hr i ulozis reklamaciju u pbz banci kod voditelja poslovnice! 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.




×
×
  • Napravi novi...