mirtinte1 objavljeno: 30. travanj 2020. Dijeli objavljeno: 30. travanj 2020. Poštovani molim premjestite temu u ispravnu...nisam znao gdje postaviti pitanje. Prije par dana sam premišljao izmedu 2 dućana da kupim drvo za fasadu.Odlučio sam se za jednoga koji je nakon koji je nakon par mailova i produljenja roka isporuke poslao ponudu.Ponudu sam 100 posto avans platio. Sada nakon 5 dana prodavač mi salje mail da njihov dobavljač nema robe te da ju neće ni imati više. Ne bi bilo problema da drugi prodavač ( kojeg sam imao u odluci ) ima robu. da li mogu nekako tražiti naknadu ( rekli su da će mi novac vratiti ) jer sam ostao bez robe koja je plaćena? Zahvaljujem na odgovoru unaprijed. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
BRKICA00 odgovoreno: 30. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 30. travanj 2020. prije 17 sati , mirtinte1 je napisao: da li mogu nekako tražiti naknadu ( rekli su da će mi novac vratiti ) jer sam ostao bez robe koja je plaćena? da, možete tražiti povrat novca jer vam nije isporučeno ono što ste platili. vjerojatno će vam pokušati uvaliti nekakve bonove i kompenzacije ali ne pristajte na to. da li imate napismeno da prodavač nema mogućnost nabaviti tu robu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.