Jump to content

EditaC

Preporučene objave

Pozdrav,
imam status redovnog studenta i voljela bih se baviti freelance radom preko stranica kao što su Fiverr i Upwork. Zanima me hoću li zbog toga izgubiti status redovnog studenta (također primam stipendiju) te na koji način me se oporezuje ako sam student, a novci mi sjedaju na račun bez studentskog ugovora? Do sad nisam uspjela doći do nekakvih cjelovitih informacija - neki su mi rekli da mogu freelanceati samo ako otvorim obrt ili tvrtku (što ne namjeravam jer mi je cilj zadržati studentska prava), a neki da mogu raditi normalno i zarađivati dokle god nakon svake uplate na moj račun ispunim joppd obrazac.  Također sam čula da je jedna od opcija primati novce na paypal račun, i da se u tom slučaju moj prihod ne oporezuje ako ga ostavim na paypalu i koristim samo za internet kupnju. S obzirom na to da se bavim umjetničkim radom, bi li autorski ugovor bio dobra opcija? Kako takav ugovor funkcionira kada je poslodavac iz inozemstva, i bih li izgubila studentska prava? Ako itko ima bilo kakvu korisnu informaciju, unaprijed se zahvaljujem. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 3 sati , EditaC je napisao:

Također sam čula da je jedna od opcija primati novce na paypal račun, i da se u tom slučaju moj prihod ne oporezuje ako ga ostavim na paypalu i koristim samo za internet kupnju

Ovo je istina jer porezna nema uvid na paypal tako da vas ne mogu oporezovati

 

prije 3 sati , EditaC je napisao:

Zanima me hoću li zbog toga izgubiti status redovnog studenta (također primam stipendiju) te na koji način me se oporezuje ako sam student, a novci mi sjedaju na račun bez studentskog ugovora?