Jump to content

Preporučene objave

Ako je radnik otvorio bolovanje zbog odredjena bolesti....o tome je obavijestio poslodavca odmah...da li radnik dutan odazivati se telefonskim pozivima poslodavca svaki dan u vezi upita glede samog posla ili radnji na poslu? Poslodavac zove nevezano za bolest vec u vezi posla?

 

Unaprijed hvala

Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Naravno da se misli pod doznake kao i telefonskim putem direktno.... medjutim, poslodavca nije briga sto radnica trenutno pati od teske depresije pa se moli mišljenje gdje bi tocno u zakonu ili sudskoj presudi stajalo da se radnicu ne smije kontaktirati svaki dan dok je na bolovanju? Ako Ce poslodavac pokrenuti kontrolu bolovanja to je druga stvar i nije problem..samo ako znate molim vas odredbu ili mišljenje glede nazivanja svaki dan? 

Puno unaprijed hvala

Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Privremena nesposobnost za rad (tzv. bolovanje) je odsutnost s rada zbog bolesti ili ozljede, odnosno drugih okolnosti koje vas sprječavaju u izvršavanju obveza rada u skladu s ugovorom o radu, drugim ugovorom ili aktom. Prema tome, ovo je vidljivo iz dostavljenih doznaka. Dakle, za utvrđivanje početka, prekida ili prestanka privremene nesposobnosti za rad isključivo je nadležan izabrani doktor, a nikako poslodavac.

Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...