Jump to content

Ne plaćanje alimentacije 78+ mjeseci


mato200

Preporučene objave

Pozdrav,

Tek sam nedavno čuo za ovaj forum (s Hreddita). Trenutno imam 19 godina i redovan sam student. Tek sam se nedavno sjetio da bih mogao nešto učiniti oko svoje nepoštene situacije.

Sin sam majke i oca koji nikad nisu bili vjenčani niti bili u nikakvom pravnom odnosu/zajednici. Otac mi je plaćao alimentaciju do moje ~13. godine u iznosu od ~1000kn mj. (kolko se sjećam).

Majka me oduvijek (i dalje) samohrano uzdržavala.

Od tada je prestao plaćati jer je prestao raditi (velika firma u kojoj je bio zaposlen je propala, a radnici, uključujući i njega, su dobili ~150000kn otpremninu).

Od tih novci ja niti moja majka nismo vidjeli niti kune. Znači, otprilike 78 mjeseci (od tada pa do danas) nije plaćao alimentaciju.

Kolko se sjećam, kad mi je bilo 17 god. majka se kao nešto išla na sud žaliti, ali od toga nije bilo ništa, sudkinja ga je samo našpotala zašto nije plaćao alimentaciju. On je rekao da nema novce jer ne radi i da je potrošio puno na pogreb svoje preminule majke.

Inače, nažalost, otac je oduvijek veliki alkoholičar (24/7 pijan, iskreno ne znam kako je to uopće biološki moguće) i porodica čuje (i svi znaju) da svakodnevno visi po krčmama i troši na alkohol.

Zadnji put kada sam ga vidio (i to u oba slučaja na samo par minuta) je kad sam imao ~7 godina (krenuo u OŠ), te kad sam imao 18 godina (tražio sam ga za potvrdu da je bio u domovinskom ratu, da bih dobio extra bodove da upadnem u studentski dom). Prije godinu dana, kada sam ga tražio za tu potvrdu, čuo sam od susjeda da ipak radi (? kosi travu/čisti za komunalac ?).