Jump to content
Justitiaest

Opravdana reklamacija i trošak povrata

Preporučene objave

Pozdrav, 

dostavljeni su poštom od strane Internet trgovca pogrešni artikli, odnosno jedan pogrešan i drugi koji ne odgovara opisu sa stranice. 

Dakle, reklamacija je opravdana. 

Tko snosi trošak povrata robe i što ako trgovac odbije snositi trošak nastao njegovom greškom? 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Hvala za pp. Da li Vi tražite da Vam isporuče novu robu ili tražite jednostrani raskid ugovora? I da li ste ih o tome obavijestili pisanim putem, kako je već navedeno u njihovim Općim uvjetima poslovanja?

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Naveli su da ih se obavijesti o tome mailom, nisu odgovorili, pa kontakt obrascem, ni na to nisu odgovorili. 

Poslat ću im zahtjev za raskid, ali me brine da će slanje biti na moj trošak, 35 kuna za narudžbu i 35 za povrat, sve zato jer su lagali i prevarili, i to svjesno. 

Vidim u recenzijama da su već ljudi nasjeli na njihove prijevare...

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

A prije svake narudžbe treba dobro proučiti uvjete, osim kod velikih prodavača koji već u startu navedu da u slučaju greške oni snose sve troškove. 

Ovo je neshvatljivo, da dobijem robu pa mi se ne sviđa miris, boja i zvuk, tada neka za svoj hir i plaćam poštarine, ali za tuđu i svjesno učinjenu grešku... ne! 

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
Prije 14 minuta, Justitiaest je napisao:

Kratku i sitnu zaradu jedino, kad ljudi to pročitaju šta rade, teško će išta prodati. 

U konačnici sami sebi rade štetu.

Prije 11 minuta, Justitiaest je napisao:

A prije svake narudžbe treba dobro proučiti uvjete, osim kod velikih prodavača koji već u startu navedu da u slučaju greške oni snose sve troškove. 

Itekako, jer svašta oni navedu u Općim uvjetima, ali kada imaš problem kao kupac, teško da ti te odredbe mogu biti na korist.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama
, Justitiaest je napisao:

Kratku i sitnu zaradu jedino, kad ljudi to pročitaju šta rade, teško će išta prodati. 

 

Vrlo teoretski, i zaista tjerajući mak na konac, učinci raskida ugovora po čl. 368. ZOO-a su takvi da svaka strana vraća drugoj ono što je primila na ime ispunjenja ugovora (Vi stvar, oni cijenu), odnosno da se stranke oslobađaju svih obveza, osim obveze na naknadu štete (ovo se često previđa). Dakle, onaj tko je odgovoran za štetu koja je nastala drugome vezano uz ugovor, morao bi istu naknaditi. Trošak povrata je po Vama nastao krivnjom trgovca, pa biste trebali tražiti da Vam taj trošak podmire, inače da ćete ih tužiti za naknadu štete.

No, kako 

, Borbena7 je napisao:

Teško da ima smisla upuštati se u sudski spor zbog ovih iznosa, 

na to računa i trgovac, pa se tome vjerojatno neće odazvati.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.




×
×
  • Napravi novi...