Jump to content

Otuđenje imovine


Corrado

Preporučene objave

Poštovani, 

Imam iskustvo sa jednom HR tgovcem namjestajem. Prilikom montaže kupljenog namještaja monteri (kontraktori salona namještaja) odnjeli su komponente namještaja iz mog stana. Ja sam bio odsutan zbog u doba korone, no stupio sam u kontakt sa monterima i zatražio sa vrate otuđeni namještaj. Međutim monter odbija vratiti namještaj, a salon koji ih je unajmio "pere ruke" uz obrazloženje da odnos monter -kupac nije u njihova odgovornost. 

Da li imam neki mehanizam kojim mogu utjerati nadoknadu štete.

uređeno: od Borbena7
Osobni podatak
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 3 sati , Matrix je napisao:

Da li ste prijavili kazneno djelo 

Nisam nista prijavio iz razloga sto sam bi odsutan u inozemstvu, pa sam čekao očitovanje salona pokućstva. Napokon su odgovorili i uputili me na njihovog kontraktora. Sada mi predstoji ici do montera ili direktno na policiju?

uređeno: od Borbena7
Osobni podatak
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 6 sati , Corrado je napisao:

Nisam nista prijavio iz razloga sto sam bi odsutan u inozemstvu, pa sam čekao očitovanje salona pokućstva. Napokon su odgovorili i uputili me na njihovog kontraktora. Sada mi predstoji ici do montera ili direktno na policiju?

Kako ste došli do tog montera? Samostalno, ili vam je prepručen od strane salona?

Ako je preporučen od strane salona , nemojte dozvoliti sa oni samo tako 'peru ruke'.  I njima u salonu i monteru najavite da ćete krađu prijaviti policiji, a napomenite i da bi cijeli slučaj mogao završiti i u medijima. Neka trgovac izvrši dodatni pritisak na tog montera (ako ga je preporučio) , jer trgovac se više boji negativnog publicteta. 

Kako monter pravda tu nevoljkost da vrati otuđene elemente? 

Da pojasnimo - tu se ne radi o nekim restlovima materijala koji su se pojavili kao višak pri montaži, nego baš o djelovima namještaja koji su recimo navedeni u računu koji vam je ispostavio trgovac?

 

uređeno: od felixx
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ja sam od trgovca kupio zamjenski namjestaj, a njihov monter je izvrsio montazu (oni su ga odabrali I platili). 

U vrijeme montaze ja sam bio odsutan, no moj predstavnik je nadzocio montazi I trazio da se sve ono sto nije osteceno ostavi u stanu. Monter sve odvozi uz obrazlozenje: "naredba je da se sve odveze, nesmijete nista zadrzati".

Na ovo ja nazivam monterai podsjecam ga da je namjestaj moje vlasnistvo I mogu ciniti sto zelim, a on ,navodi da je sve je bacio, ali da ce mi dovesti natrag odnosno skladistiti dok se ja vratim u RH uz naknadu od 500kn. Ja sam pristao na to, jer sam bio vani. 

Medjutim zbog korone se moji povratak oduzio. Povratkom u RH nazivam montera koji mi kaze: "sta ste mislili do kada cu ja vas cekati, sve sam bacio u smeće. Ako imate problem, javite se trgovcu". Trgovac pere ruke I upucuje me na montere. 

 

Sada ne znam sto uciniti. 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 2 sati , Corrado je napisao:

Imam ugovor o kupnji, dostavi, montaži i odvozu oštečenog materjala. 

Djelovi koji su odveženi nisu bili oštećeni i monteru je naloženo da ih vrati, što je on i obećao ućiniti ali nije to učinio. 

Kaze odvoz ostecenog , ali nije sve bilo osteceno niti je upisano sto tocno treba biti odvezeno. Korpus ormara je bio ostecen ali fronte nisu. Prodavatelj je prodao korpus sa novim frontama jer drugacije nije bilo moguce kupiti ormar od tog proizvođaca.

Montazer je na licu mjesta upozoren da ne odvozi sve, dodatno u tel razgovoru je montazer obavijesten da fronte trebaju biti vracene iz razloga sto su nove fronte potpuno drugacije boje od starih. 

Sto god on mislio ne daje mu za pravo da stvar otuđi. 

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 36 minuta, Borbena7 je napisao:

On se sigurno neće pozivati na to da je stvar otuđio, već da je odvezao oštećenu stvar sukladno sklopljenom ugovoru. 

Moze se pozvati na što hoće, postoje slike ostecenog namjestaja ucinjene za spis u osiguranju. Steta je 10800 kn (vjerojatno 2 netto place prodavaca u salonu pokućstva). Jasno je kao dan da fronte nisu bile ostecene, vec su nove morale biti narucene jer proizvodjac ne prodaje ormar bez fronte.  Tri osobe su govorile monteru da ne odnosi/odnosno vrati ostecene stvari, na sto je on pristao. Pruzitelj usluga moze reci sto zeli, sve se moze natezati 20 god...nikome nista.

Meni nije cilj zaraditi, vec dobiti zadovoljstinu za stetu koju mi je netko prouzrocio svojom glupošću I svojevoljom u nadi da ce doticni nauciti snositi odgovornost za svoje propuste/greske kao sto i ja odgovaram za svoje propuste klijentima jer radim izvan RH.

uređeno: od Borbena7
Neprimjereno i nepotrebno komentiranje
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija