Jump to content

Racun za mobitel iz 2013. godine


Berislav123

Preporučene objave

Pozdrav, 

Danas sam se ugodno iznenadio kada sam dobio postu od firme Prima Solvent d.o.o. u ime HT-a, i to za navodno neplaceni racun od 406 kn i to kojem je datum dospijeca bio 17.6.2013. godine. 
Ja jesam koristio usluge HT-a, iskreno ne znam ni kada sam prestao koristiti, no ima sigurno vise od 6 godina. Nakon isteka ugovora otkazao sam sve, i nikada od tada nisam dobio nikakav racun, opomenu ili slicno, niti sam znao da navodno imam neki dug, a i siguran sam da nisam imao dugova, jer uvijek sve na vrijeme podmirim. Poslao sam prigovor s objasnjenjem HT-u i na Prima Solvent, pozvao se i na zastaru, no zanima me Vase misljenje? Trebam li jos sto napraviti ili prijaviti da me ne bi ovrsili za taj racun? Ne zelim to platiti i stvarno se ne osjecam duznim, posebno ne nakon 7 godina. Cak i da jesam ostao duzan (ponovit cu, siguran sam da nisam) gdje su bili ovih 7 godina i kako uopce imaju obraza nakon 7 godina slati racune, po meni je veca sramota za njih... 
Molim Vas savjete i misljenja! Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 50 minuta, Borbena7 je napisao:

Bitno je, da li je ikada za taj dug pokrenut ovršni postupak? Pokušajte saznati što su točno otkupili, dug po tom računu ili nekakvoj ovršnoj ispravi.

Pa pretpostavljam da nije, s obzirom da nikada nista nisam dobio od njih, a takodjer cijelo vrijeme sam zaposlen s redovnim primanjima, tako da i da je pokrenut ovrsni postupak sta nebi to vec bilo naplaceno? Uglavnom nisam ni znao da imam taj dug i mislim da se radi o nekoj gresci, sad je samo pitanje koliko ce biti razumni i sagledat cinjenice, i sto ja mogu napraviti dalje, odnosno kome se zaliti za to ukoliko i dalje budu inzistirali na naplati?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nemojte biti tako sigurni, jer se dostava pismena može vršiti i putem oglasne ploče. Svakako provjerite, je li pokrenut ovršni postupak i raspolažu li ovršnom ispravom. Slobodno su mogli pokrenuti ovršni postupak i ishodovati ovršnu ispravu, te je godinama držati u ladici prije ikakvog pokušaja naplate s obzirom da je zastarni rok 10. godina od pravomoćnosti ovršne isprave. Nisu ni oni tako naivni da otkupe dug koji je već odavno u zastari. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poslao sam mail na HT i i Prima... uglavnom stvarno besmisleno i nelogicno, barem po meni... 
Cak i da sam platio taj racun, ja sada vise nemam nacina to da dokazem... niti se mogu sjetiti kako sam placao racune tada (gotovina ili net banking), niti se sjecam u kojoj banci sam bio, promjenio sam ih nekoliko od tada... znaci oni mene mogu teretiti nakon toliko vremena, a da nisam ni svjestan... i sada moram platiti i nemam nacina traziti pravdu....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 11 minuta, Berislav123 je napisao:

a tu je problem sto ja nisam uopce upoznat, i stvarno nikada nista nisam dobio

Ukoliko ovakva isprava postoji, možete otići kod javnog bilježnika koji ju je i donio, te zatražiti uvid u svoj spis kako bi vidjeli na koji način Vam je dostava izvršena. U svakom slučaju to treba napraviti što prije, jer JB imaju rok u kojemu su dužni čuvati spise, a poslije se isti uništavaju. Ukoliko je dostava bila nezakonita, tada se može od suda tražiti ukidanje klauzule pravomoćnosti i ovršnosti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Evo dobih danas odgovor, ali me jos vise zbunio... Koliko sam skuzio nece me teretiti/ovrsiti, no ako hocu ikada koristiti njihove usluge moram platiti taj racun... 
Stvarno mi nista nije jasno sto su htjeli reci, ovu ovrhu niti znam da je kad bila, niti sam ikada dobio ista za nju, niti je na pismu od Prime bio naveden taj broj ovrhe, samo broj racuna...

Eto ako netko moze malo pojasniti, ja sam paralelno pitao njih za bolje objasnjenje, jer sam stvarno samo dodatno zbunjen. 

 

Citiraj

 

Poštovani gospodine xxx

prije nego Vam odgovorim na Vaš prigovor želim Vam reći kako mi je žao što ste se našli u ovoj situaciji.

Nakon primitka Vašeg prigovora, izvršio sam provjere vezane za dugovanje po računu br. 200001501298, odnosno Ovrv-13688/13 i u nastavku Vam navodim pojašnjenja.

Sukladno Vašim navodima u prigovoru zatražio sam provjeru od Odjela financija u vezi Vašeg dugovanja te su me kolege povratno obavijestile kako je prilikom uplate po ovrsi pogrešno zatvoren neutuženi račun od strane odvjetničkog društva.

S obzirom na to da je odvjetnički ured zatražio 2020. godine ispravak knjiženja Vaš račun se otvorio. Detaljnom provjerom su kolege utvrdili kako taj račun do danas niste platili.

Želim Vam reći kako Hrvatski Telekom d.d. neće pokrenuti postupak utuženja za taj račun, no želim Vam pojasniti kako račun možete platiti prema zaprimljenoj obavijesti, a zatezne kamate Vam nećemo obračunati.

U slučaju da dugovanje ne podmirite nećete biti u mogućnosti aktivirati usluge u HT mreži dok ga ne podmirite.

Još jednom Vam želim reći kako mi je žao zbog nastale situacije. Nadam se da ste zadovoljni odgovorom i da sam Vam uspio pojasniti zbog čega je došlo do ove situacije.

 

 

uređeno: od Borbena7
Osobni podatak
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija