Chane objavljeno: 28. srpanj 2020. Dijeli objavljeno: 28. srpanj 2020. Postovani, Zanima me ako trazim na mail carinu da mi carine paket koji je prethodno carinjen, sa ispravnim iznosom i ne mogu naci zajednicki jezik preko maila, koja su moja prava? Na brojeve koji su navedeni za carinjenje paketa se nitko ne javlja, a na mail bi robot dao smislenije i logicnije odgovore. Zvao sam broj 0800 1222 i tamo me zena koja kaze da njen odjel nije specificno vezan za carinjenje uputila na mailove posta.carinjenja@carina.hr i javnost@carina.hr za pisanje formalne zalbe. Ima li netko iskustva koja su moja prava u ovoj situaciji i kome se zaliti i kome dizati eventualno odbijenu zalbu, jer ja sam voljan platiti carinu, ali po propisanoj tarifi carine gdje za vrijednost mog paketa naplacuje samo pdv, a ne neke izmisljene i uvecane iznose. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Iustitia_ZD odgovoreno: 28. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 28. srpanj 2020. Nadležna je pošta carinjenja u velikoj Gorici. Možete ih dobiti na sljedeće brojeve: Telefon: 01 4981 622 – isporuka (uvoz) 01 4981 625 – isporuka (uvoz) 01 4981 624 – prijam (izvoz) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Chane odgovoreno: 28. srpanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 28. srpanj 2020. Ne mogu ih dobiti. Mogu dati ispis poziva koji su bili unutar njihovog radnog vremena kroz razlicite dane gdje se nitko ne javlja. Listu bi cinilo nekih 50 poziva. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Iustitia_ZD odgovoreno: 29. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 29. srpanj 2020. Moram priznati da sam hrpu stvari naručivao preko interneta i da sa carinom nisam imao problema niti su pretjerano prigovarali. Nekada znaju biti komplicirani i to pogotovo u slučaju kada sumnjaju da dokumentacija koju ste dostavili nije ispravna. Također treba naglasiti da se carini vrijednost robe, neovisno o tome koliko ste Vi tu robu platili. Npr. nešto ste platili 50USD, a ta stvar vrijedi 200USD, oni će davanja razrezati po ovoj većoj osnovici. Ipak, ako baš nikako ne možete s njima na kraj, jednostavno nemojte sudjelovati u postupku i roba će se vratiti pošiljatelju. U tom slučaju možete zamoliti pošiljatelja da Vam robu pošalje ponovno ali ne redovnom poštom nego kurirskom službom poput recimo DHL/FEDEX/UPS i slični. Kod njih carinjenje pošiljaka funkcionira malo drugačije, sve se obavlja mrvicu bezbolnije i brže (u njihovim carinskim skladištima ili na kontrolnom mjestu u zračnoj luci zagreb). Možete Vi naravno i dalje rješavati stvari s njima, ali oni se često puta pokazuju nekooperativni i onda traže da angažirate špeditera i radite jedinstvenu carinsku deklaraciju itd. Ovisno o tome koliko je bitan sadržaj paketa, ja bih razmislio o ovoj mogućnosti koju sam Vam predložio, i šanse su velike da sve prođe kako treba. Ruby_Danderfluff 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
retriver2008 odgovoreno: 21. siječanj 2021. Dijeli odgovoreno: 21. siječanj 2021. Postovani, molim vas informaciju ako netko zna. Naručili smo cipele online iz Srbije. Vrijednost cipela je cca 70 eura plus 10 eura poštarine. Koliki je iznos carine na to? Hvala i lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.