Jump to content
lussia

pravo na rad preko studentskog servisa

Preporučene objave

Pozdrav! Naime naišla sam na problem vezano za ostvarivanje prava rada preko studentskog servisa, na sc-u me upućuju da zovem ministarstvo, a ono mi ne odgovara na e-mail niti na pozive.
Nalazim se u situaciji da sam 22.07. upisala drugi preddiplomski studij kao izvanredni student (stručni studij računovodstva i financija Split, Kopilica). Jedan preddiplomski studij sam već završila u roku kao redovni student, prije 2 godine (Zdravstveno veleučilište Zagreb). Sada imam 23 godine i po drugi put upisujem 1. godinu preddiplomskog studija, što po zakonu o radu ne predstavlja problem za ostvarivanje prava na studentski rad.
Kada čitam zakon, ne nailazim na nijednu prepreku za ostvarivanje prava rada preko sc-a, koja se po zakonu ostvaruju od dana upisa na studij.
No kada sam došla na student servis, rekli su mi da u sustavu ne piše da su mi ostvarena studentska prava i da mi iksica nije aktivna pa mi ne mogu omogućiti upis.
S e-građanina sam preuzela potvrdu o statusu studenta (jer je referada fakulteta na godišnjem), što znači da sam u ministarstvu obrazovanja upisana kao student.
Nije mi jasno gdje je nastao problem i nitko me ne može uputiti kako ga riješiti, stoga molim savjet. :/
U nastavku ću citirati spomenute članke iz zakona o obavljanju studentskih poslova...

ps. Smatram da je problem u ISVU ili ISSP sustavu po kojima još nemam prava studenta i pretpostavljam da će se ona ostvariti od početka akademske godine. Ali, pravo rada na sc imamo od upisa na studij, koji je u mom slučaju već obavljen, stoga želim početi raditi odmah, a ne tek za koji mjesec.

Citiraj

Uvjeti za obavljanje studentskoga posla

Članak 10.

(1) Student može sklopiti ugovor za obavljanje studentskoga posla (u daljnjem tekstu: ugovor) za vrijeme studiranja od dana upisa na visoko učilište.

(2) Pravo na sklapanje ugovora ne može biti duže od dvostrukog vremena trajanja studija na prvoj i drugoj razini.