Jump to content

Rad za stranu firmu bez predstavništva - kako legalizirati


Ivan2000

Preporučene objave

Nisam siguran paše li ova tema više u radno ili porezno pravo, ispričavam se ako sam odabrao pogrešnu kategoriju.

 

Imam priliku u skoroj budućnosti početi raditi za jednu firmu u Njemačkoj. Posao bi se obavljao remote i po trenutnom planu imao bi sva obilježja nesamostalnog rada (rad u određeno vrijeme, na službenom računalu, po uputama od strane poslodavca).

Postoji li legalan način da se to napravi bez otvaranja podružnice u Hrvatskoj? Čak ako je porezno vrlo nepovoljno prihvatio bih jer smatram da bi bilo dobro radno iskustvo.

Koliko sam shvatio otvaranje obrta/firme ne bi bio legalan način za riješiti ovo, budući da ne bih radio s drugim firmama te bi svakom inspektoru bilo jasno da se radi o odnosu poslodavac-posloprimac, a ne o poslovnoj suradnji. Da stvar bude još više komplicirana redovni sam student, no razmislio bih o prelasku na izvanredan način studiranja ukoliko bi to riješilo problem.

uređeno: od Ivan2000
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 17 minuta, MsBourne je napisao:

Vidi sa poslodavcem da te angažiraju preko platforme Upwork. To bi bio najjednostavniji način.

Mogu ga pitati, ali kako bi to napravilo razliku u pravnom smislu? Kako bih morao prijaviti taj dohodak? Koliko razumijem i dalje ne može ići po ugovoru o djelu ili autorskom ugovoru, jer ima obilježja radnog odnosa (prije spomenute stvari)?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 2 sati , Ivan2000 je napisao:

Koliko sam shvatio otvaranje obrta/firme ne bi bio legalan način za riješiti ovo, budući da ne bih radio s drugim firmama te bi svakom inspektoru bilo jasno da se radi o odnosu poslodavac-posloprimac, a ne o poslovnoj suradnji.

Tvrtka za koju bi radio nije u RH te bi prema tome rad preko obrta bio ok.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 10 sati , anonimac33 je napisao: