Jump to content

Studenski ugovor i ovrha


rujan2011

Preporučene objave

Postovani! Zbog moratorija na ovrhe primao sam placu preko student servisa na ziro racun. Imam 2 telekom ovrhe koje ce mi doci sada od 19.10 . Kako da orvorim zasticeni ziro racun i kako da rijesim svoj problem oko isplate placa da mi sve ne ode na otplatu ova dva duga prema telekomu. Koji je postupak posto mi placa sjeda na ziro preko student servisa. Unaprijed zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Oprostite no pitao sam to zbog toga jer je isplata place preko student servisa isla na ziro racun a ne na tekuci r. Ja jos studiram pa nisam bas upucen u sve . Zato isprika. Nisam nista dobio na svoju adresu no s obzirom da sam ih telefonski kontaktirao i da su to pokrenuli vjerujem da su to dostavili prema fini. Duzan sam ht -u 5600kn, a tele 2 3900kn..to su ta 2 duga. Uz ispriku molim pomoc i savjet. Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Postovani ! Nisam dobio nista no mislim da je razlog jer ne  zivim na adresi gdje mi dolazi posta  po osobnoj. Naravno da cu ici sve provjeriti iza 19.10 al su mi oni potvrdili dug i prodali ga vjerovatno nekoj utjerivackoj kuci tipa eos matrix. Mene samo zanima posto mi je poslodavac super i zeli izaci u susret sto mi je za ciniti oko stud.ugovora, ziro racuna ili zasticenog racuna jer znam da po zakonu imam pravo na zast.dio place hvala unaprijed

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Imate premalo informacija da bi Vam se mogao dati konkretan odgovor. Otvaranje zaštićenog računa ovisi o fazi u kojoj je ovršni postupak, a Vi ne znate niti da li je ovršni postupaka ikada pokrenut. Evo link za postupak otvaranja zaštićenog računa, naravno samo ako su kod Vas za to ispunjeni uvjeti. Zbog stanja u državi otvaranje zaštićenog računa moguće je i online. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju