Jump to content

dvb-t2, tv bez podrske za dvb-t2 i garancija


virtalni

Preporučene objave

1.2016 g kupio sam tv
koji je radio do danas, kada se ispostavilo da isti nema dvb-t2 podrsku...
naime isti ima produzeno jamstvo - kao sto mozete vidjeti iz njihovih uvjeta u prilogu...
zanima me da li bi nemogucnost reprodukcije antenskoga signala zbog ne-podrzavanja dvb-t2 standarda, odnosno gasenja dvb-t signala mogla ici pod garanciju?
Hvala vam lijepa

uvjeti.pdf

Link to post
Dijeli na drugim stranicama
Prije 14 minuta, virtalni je napisao:

Gledajući uređaj je prestao raditi

Tehnički gledano, nije. I dalje će primiti te reproducirati ATV i DVB-T signal ukoliko na vašem području postoji (npr.kod nas možete uhvatiti i gledati 30-tak mađarskih i nekih "drugih" kanala, no to što se meni ne gledaju je već moj problem), a to što je  RH prešla na DVB-T2 nema veze s proizvođačem.

Mogu shvatiti da je uređaj tada dobrano koštao pa otuda ovo pitanje, no kao što rekoh...

Meni osobno je prelazak na DVB-T2 dobrodošao jer sam na rasprodaji kupio uređaj koji podržava DVB-T i više nego u pola cijene a to mi ne smeta jer ionako ne koristim zemaljski signal. Ako ikada k budem morao doda se za stotinjak kn DVB-T2 prijamnik i sve 5.

 

Link to post
Dijeli na drugim stranicama

Kod mene ne hvata nikakve signale, tako da praktički ne radi! - ni digitalne ni analogne, ni zvučne, nema čak ni "riže"/smetnji na TVu - ničega - naravno meni postoji.... zadjni software update 2. g. star, i novijeg nema...

Ali proizvođač je prodao uređaj koji je unutar garancijskog roka za koji sam kaže: 

"poseban doživljaj gledanja od sada uz 5 godina jamstva."

- DBT-t2 - ok - ima svoje prednosti, nije tema...

ali isti dan sam kupio i LG koji naravno podržava T2, dok ovaj philips ne podržava.... - I vidim sada da je ovaj philips za "balkan" regiju, po jeziku straga...

"proizvođač se obvezuje da će na svim proizvodima po ovom jamstvenom listu otkloniti tehnički kvar ili nedostatak u ..."

a pod jamstva koja ne pokriva nigdje nije navedeno 

jamstvo priznajemo za navedeno vrijeme:

- da je korisnik rukovao proizvodom prema uputi za rukovanje

- da proizvod nije mehanički oštećen

- da je jamstveni list uredno popunjen...

- da proizvod nije popravljana neovlaštena osoba ili servis

 

jamstvo ne priznajemo za navedeno vrijeme iz toče pod uvjetom:

da je prizvod mehanički oštećen

da jamstveni list nije ...

ako je prozizvod popravljala neovlaštena osoba

u slučaju elementarnih nepogoda, više sile, anomalija u naponskoj mreži te kvarova prouzročenih trećim uređajima (udar groma, prenapon, produžna napajanja, ups itd...)

u slučaju nepostojanja računa...

svi kvarovi te situacije potencijalno opasne po radni vijek i nazivne specifikacije aparata koje su nastale uslijed korištenja aparata u drugim uvjetima neće se priznavati pod jamstvo te philips ne prihvaća odgovornost za eventualnu štetu koja može nastati uslijed takvog korištenja.

 

Tako da prodavač/proizvođač nigdje nije naveo prelazak na novu vrstu signala kao razlog neprihvaćanja jamstva...

Link to post
Dijeli na drugim stranicama
Prije 41 minuta, Spitfire je napisao:

Okej, kako se vjerovatno nećemo složiti da to što navodite nije nedostatak

Necu se sloziti ni s nikim tko mi kaze da sam bacio xyz novaca na "neupotrebljiv" TV :)

kontkatirao sam philips, ali dobro ste mi dali i ideju da kontaktiram i ovlaštenog servisera pa da vidim njihove reakcije,

uglavnom javim ishode...

Link to post
Dijeli na drugim stranicama
  • 2 tjedna kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

×
×
  • Napravi novi...