lilly_zagreb objavljeno: 13. studeni 2020. Dijeli objavljeno: 13. studeni 2020. Pozdrav, imam jedno pitanje vezano za online kupnju. Web stranica s koje sam obavila kupnju je u .hr domeni, kontakt podaci imaju tel br. s pozivnim za ZG, broj racuna IBAN HR......, cijene proizvoda izrazene samo u kn. Obavim kupnju i platim x kuna, a poslije vidim preko internet bankarstva da mi je kartica terecena s nekoliko kuna vise od cijene prikazane na webshopu, potvrdi o kupnji itd. Zovem webshop, zovem banku, zakljucak je da je transakcija odradjena u eurima; firma ima sjediste u inozemstvu, a transakcija je zaracunata u valuti euro koju je banka konvertirala u kune. Nigdje tijekom narucivanja nisam imala prikaz cijene u eurima, ni prilikom narucivanja ni prilikom placanja i nije stvar u nekoliko kn nego mi nije jasno zar smije prodavac naplacivati proizvode u valuti drugacijoj od prikazane na webu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 16. studeni 2020. Dijeli odgovoreno: 16. studeni 2020. Po mom mišljenju, ne bi trebalo, ili bi barem to trebalo biti naznačeno na računu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.