Jump to content

Curenje vode iz stana iznad


Beba1234

Preporučene objave

Poštovani,  lijep pozdrav 

Unazad godinu dana mi se već treći put od susjeda iznad u kojem su podstanari dogodilo da mi je probila voda kroz zid. Svaki put šteta bude sve veća, zovem Upravitelja, oni dođu silikoniziraju, odštopaju odvod i kažu da su riješili problem. 

Ovaj put je voda puno više probila, meni u kupaonicu i hodnik, bili opet majstori gore mjenjali cijevi i dalje ne znaju gdje je kvar, ja ih pitam da li mi garantiraju da se to neće ponoviti, odgovora nema. 

Stan iznad mene inače je u vlasništvu čovjeka koji je godinama u Njemačkoj, a iznajmljuje ga studentima koji vjerojatno ne vode brigu i bila je riječ da se taj dan kad je meni počelo curiti gore digla voda i da je dečko nešto radio, nije napravio kako treba, tako kažu majstori, ali ne potvrđuju da li je on odgovoran za navedeno, tako je bilo i prošle godine kad su drugi studenti bili, nešto se spominjalo da se zaštopao, pa nastao problem. 

Vlasnik stana je naravno nemaran i boli ga briga što se meni to događa, jer naravno ne curi njemu. Sad mi se stvaraju gljivice po zidu, smrdi, opet treći put već čekam da se suši itd.

Trenutno su studenti na odmoru, pa ne znam da li su majstori stvarno popravili navedene, znati ću tek kad se gore krene puštati voda. 

Mene zanima sad na koji način se mogu osigurati odnosno zaštiti, da li mogu tužiti vlasnika za nemar, kako mogu dobiti neku naknadu štete? Ovo je već treći put, imam na mejlu, svaki put kad je bilo i ispis sa Upraviteljem uključujući i slike. Vlasnik nije baš za dogovor, niti je ponudio neko riješenje, njega to ne zanima. Upravitelj jednostavno ne žele reći konkretno u čemu je problem tako da ne znam tko bi bio odgovoran, sve je nešto polovično, a meni je šteta svaki put sve veća. Zgrada je relativno nova tako da sam sigurna da se događa zbog neadekvatnog održavanja. Bila bi zahvalna kad bi mi netko rekao nešto više o ovome, vjerujem da nisam ni prva ni zadnja. 

uređeno: od Borbena7
Zaštita osobnih podataka
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Tako je. Ovih dana ce doći sanirati štetu, naravno, jer sam bila dosadna. 

Sve se ponavlja kao i prošle godine, samo što je šteta svaki put sve veća. Molila sam Upravitelja da mi pošalju neko izvješće sta su radili, pošto preko telefona sugeriraju uvijek da je to zbog nemara susjeda odnosno podstanara, a neće pismeno tako da nemam ništa s čim bi mogla otići susjedu i reći da napokon krene voditi brigu o svojim instalacijama. 

 

uređeno: od Borbena7
Zaštita osobnih podataka
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pisanim putem zatražite ih također pisano očitovanje o poduzetim radnjama i zašto se iste ponavljaju, ako se ispravno obave.

Također, neka Vam definiraju taj pojam koji navode, odnosno "nemar susjeda", jer zna se na što se smiju koristiti zajednička novčana sredstva zgrade tzv. pričuva.

I prema navedenom, ne bih rekla da je ovdje u pitanju nemar vlasnika stana, već stručne osobe (bar bih to trebala biti) koja je od strane upravitelja zgrade ovlaštena za obavljanje ovakve vrste radova. Dužnost ovlaštene stručne osobe je detektirati uzrok, odnosno kvar, te ga ukloniti. Naknadno upravitelj zgrade ovlaštava drugu stručnu osobu za saniranje i uklanjanje nastale štete. Osobno da sam na Vašem mjestu, a da se isto ponovi, zatražila bi od upravitelja zgrade da pošalje novu tj. drugu ovlaštenu osobu za trajno uklanjanje kvara. Pri tome ne mislim da pošalje drugog majstora, već da angažira drugu ovlaštenu pravnu osobu koja će poslati svog majstora. Mislim da je tri pokušaja uklanjanja kvara i više nego dovoljno da se može reći da pravna osoba s kojom upravitelj zgrade surađuje nije dovoljno stručna, a ni zainteresirana za cjelovito rješenje problema. Prema tome ubuduće ustrajte u tome da ove radove izvode drugi izvođači. Svakako predlažem da osim usmene komunikacije sve navedeno provedete između Vas i pisanim putem, bilo da im šaljete preporučeno putem pošte ili da im dostavite osobno, ali sa jednim prijemnim primjerkom za Vas. Ukoliko se upravitelj ogluši na Vašu molbu, tada i za to postoji rješenje, a to bi bilo upoznavanje ostalih suvlasnika da upravitelj, odnosno ovlaštena stručna osoba po njegovom izboru nije u stanju ni iz trećeg ili kojeg već bude pokušaja ukloniti kvar, a što je osim na Vašu osobnu štetu i na štetu svih suvlasnika, jer se sredstva zajedničke pričuve svih suvlasnika nepotrebno i nerealno troše na saniranje istog kvara, a bez konkretnog rezultata. S tim da me ne bi čudilo da tom prigodom saznate da niste usamljeni primjerak ovakvog  postupanja istih ovlaštenih stručnih osoba. I da, za obavještavanje suvlasnika o poslovanju upravitelja zgrade, slobodno možete koristiti prostor oglasne ploče zgrade uz pridržavanje pozitivnih odredbi o zaštiti osobnih podataka.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija