Jump to content

Pravdanje potpore za samozapošljavanje 2021.


legaleagle

Preporučene objave

Poštovani,

ove godine u uvedene su dvije kategorije troškova u troškovniku poslovnog plana za samozapošljavanje - fiksni i varijabilni.
Novost je da fiksne troškove (u koje ulaze doprinosi, knjigovodstvo, zakup poslovnog prostora...) nije potrebno pravdati HZZ-u.

No je li njih potrebno pravdati poreznoj upravi na kraju godine?
Je moguće npr. novce dobivene za usluge knjigovodstva potrošiti na nešto sasvim drugo?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Citiram uvjete korištenja mjera samozapošljavanja u 2021. 

"Potpora za samozapošljavanje dodjeljuje se primjenom:
a) fiksnog iznosa
b) varijabilnog iznosa

Fiksni iznos potpore je unaprijed određen za inicijalne troškove registracije poslovnog subjekta, troškove rada jedne zaposlene osobe na puno radno vrijeme te uobičajene tekuće troškove za prvih nekoliko mjeseci poslovanja (trošak knjigovodstva, zakup poslovnog prostora, obvezne članarine, administrativni troškovi i troškovi sitnog inventara, troškovi izrade mrežne stranice i oglašavanja i slično).

Fiksni iznos potpore dodjeljuje se u visini od 40.000 kn za registraciju obrta s paušalnim oporezivanjem, te u visini od 55.000 kn za registraciju svih ostalih vrsta poslovnih subjekata (dohodovni obrt, trgovačko društvo, samostalna djelatnost i sl.), bez potrebe pravdanja navedenih iznosa u Troškovniku koji je sastavni dio poslovnog plana."

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ono što Vi sada pitate jest da ćete u troškovnik staviti trošak knjigovodstva, a onda ćete knjigovodstvo raditi sami? Nema potrebe pravdanja toga pa ne morate vratiti taj dio koji ste planirali utrošiti u knjigovodstvo. Moguće je, ali ne možete očekivati da jednom neće biti revizije danih potpora i da nećete biti pozvani na povrat tog iznosa, jer postoji iskustvo koje kaže da se to događa. Zato Vas se opreza radi ne savjetuje da to što pitate i činite, već da zaista ono što je primljeno bude namjenski i utrošeno, jer tada jedino znate da se za tri ili pet godina nećete bojati revizije ili kontrole. A kamoli ako mislite nenamjenski utrošiti sredstva za obvezna osiguranja, jer za to će Vas PU sigurno teretiti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija