Jump to content

TELE2 (Telemach) - promjena uvjeta poslovanja na štetu korisnika


FerreroRocher

Preporučene objave

Prvo pozdrav svima na forumu i unaprijed hvala onima koji su voljni odvojiti svoje dragocjeno vrijeme za odgovor! :-)

Situacija je sljedeća.

Prije cca godinu sam sa Tele2 sklopio ugovor na dvije godine za korištenje tzv. usluge "pokućni internet". To je usluga kod koje se internet koristi preko bežičnog rutera, a taj ruter zapravo koristi infrastrukturu mobilne mreže. Usluga je uključivala 1TB mjesečnog prometa po maksimalnoj brzini, odnosno brzini koja je uopće moguća na nekoj lokaciji, a kada se taj promet iskoristi, brzina se ograničava na 2Mb/s.

Problem nastaje kada je Tele2 promijenio uvjete ugovora na način da je mjesečni promet čak peterostruko smanjen i sada iznosi 200GB mjesečno. No, to su napravili na jedan vrlo pokvaren način. Naime, od njih uopće ne primam nikakve niti papirnate niti elektronske račune. Jedino što dobijem jest jednom mjesečno uplatnica na svoj e-mail, koju redovito platim i to je to. Međutim, unutar svog online korisničkog računa, koji praktički nikada ne otvaram, oni su eto navodno još u devetom mjesecu obavijestili o toj promjeni i ja sam nakon toga imao mjesec dana da besplatno raskinem ugovor.

Naravno da nisam imao pojma o tome. To je otprilike kao da su na oglasnoj ploči u svojoj poslovnici stavili obavijest o promjenama ugovora i ja bih sada kao to trebao nekako znati, ili možda svaki mjesec posjećivati njihove poslovnice i provjeravati uvjete ugovora?

Naravno, mjesečnu su potrošnju počeli ograničavati tek kada je prošao zakonski rok za besplatni raskid ugovora, i kada sam jednom primio prvu obavijest sms-om da sam potrošio mjesečni internet promet, već mi je bilo kasno za bilo što poduzeti. Kada sam, nakon toga, tražio raskid ugovora, prave se blesavi i žele da im platim sve rate ugovora koje mi preostaju, dakle cca još njih 12, i da tek tada mogu raskinuti ugovor. Krajnje bezobrazno onako u najmanju ruku.

Naravno, žaliti ću se HAKOM-u i svim udrugama za zaštitu potrošača koje uopće postoje, jer stvarno ne volim kada se netko ovako bahato i bezobrazno ponaša. No, postoji li neki brži i pametniji način da ih se pravno riješim i raskinem ugovor bez ikakvih penala?

Hvala!

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 2 sati , Borbena7 je napisao:

A što kažu njihovi Opći uvjeti poslovanja?

Kako stvari trenutno stoje, oni su sve napravili po zakonu. Odnosno, obavijestili su svoje korisnike o promjenama u uvjetima poslovanja, nakon čega smo mi imali mjesec dana zakonskog roka za otkazati ugovor bez ikakvih penala.

Ono na što ja želim skrenuti pažnju jest kako su obavijestili svoje korisnike. Naime, zašto npr. svaki mjesec ne dobijem uplatnicu negdje skrivenu u svojem korisničkom računu gdje se moram logirati da bih ju uopće pronašao? Razlog je jasan, uplatnicu ti guraju pod nos tako da ne možeš reći da ju nisi vidio. Ali eto, kada dolazi do promjena korisničkog ugovora na štetu korisnika tada se ti uvjeti namjerno sakriju na način da korisnik što teže dođe do njih.

Uostalom, ako im nije bio cilj sakriti te informacije i žele transparentan odnos sa svojim korisnicima, zašto mi sada, kada sam na teži način saznao kako su izmijenili ugovor, ne daju da raskinem ugovor?

Uglavnom, vrlo je jasna politika, namjerno su otežali korisnicima saznanje da se ugovor mijenja na njihovu štetu, jer da su to vrlo jasno napravili, puno više korisnika bi otkazalo ugovore. I to je upravo ono na što se ja želim pozvati ako je tako nešto zakonski moguće.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nažalost, kako smo doma bili u istoj situaciji, moram Vas opovrgnuti i reći da mi koji smo primali uplatnicu poštom, da smo uz nju dobili i obavijest kako ograničavaju promet (i danas je pamtim, govorila je nešto u stilu - "Pažljivim promatranjem i ocjenom Vaše potrošnje došli smo do zaključka da je za Vaše potrebe dovoljno 200 GB", što je daleko ispod naših potreba, jer radimo od kuće), i iskoristili smo tu mogućnost raskida ugovora bez ugovorne kazne. Ne znam jeste li Vi primili možda mail u tom smislu ili nešto što ste previdjeli, ali moram reći da su pisane obavijesti zaista slali.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 2 sati , Ruby_Danderfluff je napisao:

Nažalost, kako smo doma bili u istoj situaciji, moram Vas opovrgnuti i reći da mi koji smo primali uplatnicu poštom, da smo uz nju dobili i obavijest kako ograničavaju promet (i danas je pamtim, govorila je nešto u stilu - "Pažljivim promatranjem i ocjenom Vaše potrošnje došli smo do zaključka da je za Vaše potrebe dovoljno 200 GB", što je daleko ispod naših potreba, jer radimo od kuće), i iskoristili smo tu mogućnost raskida ugovora bez ugovorne kazne. Ne znam jeste li Vi primili možda mail u tom smislu ili nešto što ste previdjeli, ali moram reći da su pisane obavijesti zaista slali.

Poštovanje!

Morati ću ja Vas opovrgnuti i reći kako me niste opovrgnuli :-)

Naime, Vi očito primate uplatnicu i račun poštom, pa ste eto i primili takvu obavijest. I, iako su očito lagali sa tim "pažljivim promatranjem...", hajde, bar ste vidjeli tu obavijest.
S druge strane, ja od Tele2 ne dobivam apsolutno nikakve niti račune niti bilo kakve druge obavijesti. Dakle baš ništa osim same uplatnice koju redovito platim i to je to. No, svi korisnici automatizmom imaju na portalu moj.tele2.hr account kojem mogu pristupiti i tamo su izgleda spremljeni i računi.
I oni eto sada meni tvrde da zato što negdje na njihovom portalu postoji račun koji mi nikada nije bio poslan na e-mail, kako se smatra da sam bio obavješten.

Zdravorazumski je pretpostavljam jasno kako to nije tako, i da zaista nisam bio obaviješten, no pitanje je mogu li to "zdravorazumsko" i nekako pravno argumentirati.

Dakle, ja ne dovodim u pitanje da li su iz Tele2 zaista slali obavijest onim korisnicima koji račune primaju poštom. Međutim, ja ne spadam u takve korisnike i zato je moj slučaj drugačiji.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 3 sati , Borbena7 je napisao:

Sklapanjem ugovora pristali ste na njihove Opće uvjete poslovanja, zato tamo treba provjeriti kako je ovo regulirano, odnosno na koji način su obvezi informirati korisnika  o promjeni u poslovanju.

Ok, u fazi sam čitanja tih općih uvjeta pa se javim kada pronađem postoji li definicija na koji su način dužni informirati korisnika o promjeni uvjeta poslovanja.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija