Deni12 objavljeno: 23. ožujak 2021. Dijeli objavljeno: 23. ožujak 2021. Poštovani, Uskoro planiram otvoriti j.d.o.o. i otvoriti restoran. Zanima me koliko je duga procedura za otvaranje j.d.o.o-a te da li postoje neki poticaji koje bi mogao iskoristiti? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
frenki zg odgovoreno: 24. ožujak 2021. Dijeli odgovoreno: 24. ožujak 2021. (uređeno) Brzina otvaranja - početka rada, ovisi o zatečenom stanju prostora. Dali, namjeravate unajmiti gotov prostor ili ga mislite uređivati.? Malo podataka ste napisali, da bi dobili što kvalitetniji odgovor. Što se tiče, same Firme - 15 dana maximalno -od sudskog riješenja - statistike - Euro - broja i otvaranja poslovnog računa. Bez obzira, išli u najam gotovog objekta ili ga sami sređivali, - povedite računa, dali navedeni prostor ima Uporabnu dozvolu - bez, obzira, i da je restoran u radu, a vi ga unajmljujete - ako nema uporabnu dozvolu, bivši korisnik je mogao neometano raditi - ali, čim ga netko unajmi, uz traženu dokumentaciju, obavezno če vam tražiti uporabnu dozvolu. Što se tiče - Poticaja,, tu ima više mogučnosti, naravno - ako se sve poklopi - ima te, sa burze rada - za, samozapošljavanje - ako ispunjavate uvjete - zapošljavanje branitelja - invalidne osobe - ali, za taj dio se naj bolje raspitaj te,, na burzi rada,jer,ima poticaja za mjesta od posebne dtžavne skrbi,, td. P.S - U buduče, kad tražite, savjet na Legalisu - upotrijebite što više slova,, ja ču ih platiti.. poz. uređeno: 24. ožujak 2021. od frenki zg dopuna drot13 i Deni12 2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Deni12 odgovoreno: 24. ožujak 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 24. ožujak 2021. Hvala na odgovoru. UbuduČe ću imati na umu.😎 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
frenki zg odgovoreno: 25. ožujak 2021. Dijeli odgovoreno: 25. ožujak 2021. prije 14 sati , Deni12 je napisao: Hvala na odgovoru. UbuduČe ću imati na umu.😎 Uz dobrog knjigovođu, nije loše ima ti i stručnu osobu, koja poznaje financije i trg. pravo. Nije to neki veliki trošak, max, do 1.000.kn, paušalno mjesečno, koji vas vodi kroz posao. Vi se ne morate ni viđati, mejlom se sve odradi, svaka sumnja ili nedoumica, kako nešto napraviti, pošalješ u mejlu, i dobiješ savjet. Netko će možda reći, puno je to mjesečno, ali, recimo, odbiješ pred porez na nekoj ulaznoj fakturi, a na istoj su nepotpuni podaci tog dobavljača - gubiš pred porez, koji je u većini slučajeva 1/4 iznosa bez PDV-a i još platiš kaznu - ovo je jedan sitan, banalan primjer., gdje je grešku napravio dobavljač, a ne ti, ali ti plačaš kaznu, jer nisi znao da moraš kontrolirati i, tuđi posao. poz. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.