Jump to content

Serviser ne vraća uređaj


cromosom

Preporučene objave

01.03.'21. sam prijavio kvar sušilice rublja u servisu (nije ovlašteni, garancija je prošla, ali je poznati serviser u gradu). Rečeno mi je da je gužva i treba se malo strpiti - pristao sam na to.

05.03. serviser dolazi na adresu, ne može odrediti kvar na licu mjesta i odnosi sušilicu u servis. Tjedan dana se ne javlja, pa ga zovem i prokušavam saznati što je sa uređajem.

12.03. javlja koji je kvar i koliko košta popravak. S obzirom da je zamjena neispravnog dijela 2000kn, a popravak postojećeg bez garancije 1000kn, odlučujemo da ne popravljamo sušilicu. Dogovor je da serviser vrati uređaj na adresu uz moje plaćanje 200kn za defektažu kvara.

Danas, 30.03. sušilica još nije vraćena. Serviser se pravda gužvom...

Zanima me koji je rok za povrat uređaja korisniku ako se isti ne isplati popravljati? Postoji li neki članak zakona o pravima potrošača na koji se mogu pozvati? Spreman sam i sam otići po sušilicu, ali tada ne mislim platiti punu cijenu defektaže s obzirom da usluga nije u potpunosti obavljena (nije vraćen uređaj).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija