Jump to content

Ugrizao me pas! Kako pokrenuti tužbu i imam li osnove?


unknownsoldier

Preporučene objave

Lijep pozdrav totalni sam laik što se tiče prava,predpostavljam ko većina ovdje koji imaju upit... tako da nemojte zamjeriti na mom neznanju.

Danas me na javnoj površini šetnjom kroz šumske puteljke ničim izazvan, ugrizao poveći pas cca 30-40kg (koliko sam uspio saznati na google-o pasmina je švicarski ovčar)   zaletjevši se na mene kako sam napomenuo ničim izazvan , pošto sam mirno i normalno šetao bez ikakvih naglih poteza...  Kako sam se automatski u stranu pomakao ugrizao me u području stražnjice. Znači bez podvodca i brnjice što je po meni ni blizu primjereno za ovu ogromnu pasminu , vlasnica je bila par metara iza njega. I da nije bilo nje i da ga nisam uspio odmaknuti rukom,  vjerojatno bi me još nastavio gristi.  Uglavnom ja sam malo onako iznenađen i šokiran i htjevši se maknuti nastavio dalje, ona je nešto spominjala kako inače nije agresivan i ukorivala psa.  Nismo puno riječi izmjenili . Uglavnom ja sam odmakao i nastavio dalje,  pogledao sam i vidio da mi je ostala rana od jednog očnjaka, i crvenilo od drugog. Žena je ponovno nakon minut-dva, došla za mnom ispričavala se. I tako mi je žao što nisam malo više ukorio tu ženu ( a možda i bolje) i raspitao se jeli pas cijepljen i ostale stvari i to što joj nisam pokazao ranu od ugriza , A možda pošto je na neprimjernom mjestu. A i od adrenalina i stanja iznenađenosti i šokiranosti.

Eto uglavnom mene zanima imam li na osnovu svega toga na osnovu psihičkog uznemirenja i površinske rane, pokrenut tužbu i  kolika treba biti ozljeda (postoji li klasifikacija). Rana nije duboka i veličine je promjera očnjaka. Ali opet kad razmislim, nebitno, pas možda ima nekavu bakteriju u ustima , Uglavnom konzultirat cu se odmah s doktoricom opće prakse  sad poslijepodne. Ako možda trebam neko cijepivo protiv tetanusa ili čega već.