zoran123456 objavljeno: 27. travanj 2021. Dijeli objavljeno: 27. travanj 2021. (uređeno) Pozdrav, prije 30ak dana kupio sam nekoliko paketa u webshopu XXX-e. Nakon 10ak dana dio paketa je stigao međutim dio paketa nije stigao, te smo ostali zakinuti za 800kn (kolika je ukupna vrijednost nedostavljenih paketa). Imam i račun s plaćenim paketima i dostavnicu gdje se vidi da traženi paketi nisu poslani. Razgovarao s korisničkom podrškom, uputio pismenu pritužbu na službeni e-mail (tako su mi rekli u podršci) međutim nakon toga svaka komunikacija s njihove strane staje. Kontaktiram ih svaka 2 dana te mi uvijek nešto drugo vele (ili se interno dogovaraju, ili se kontaktiraju s dostavljačem, ili gleddaju nadzorne kamere, uvijek neke druge gluposti) samo kako bi me se rješili. Vele mi "evo samo da provjerim kontaktirati ću vas odmah" i nikad mi se više ne jave. Naknadno sam tražio povrat novaca međutim opet su mi rekli "to je još uvijek u provjeri". I tako već tjednima i tjednima. Molim vas za informaciju, što mi je činiti dalje? Privatnu tužbu ili nešto drugo? Udruga za zaštitu potrošača mi neće pomoći jer ih moram platiti (a niti web stranica im ne radi, e-mail više nije validan, to je mrtvi projekat već godinama) Hvala. uređeno: 27. travanj 2021. od Ruby_Danderfluff osobni podaci Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 27. travanj 2021. Dijeli odgovoreno: 27. travanj 2021. Poštovani, uredila sam temu zbog imena trgovca, jer nije bitno za upit, a trgovac bi nas mogao tražiti da uklonimo upit zbog negativnog publiciteta. Predlažem da angažirate odvjetnika da im uputi oštar dopis, te da tužbom tražite povrat ako ne uspijete u razumnom roku s dopisom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.