Brzonogi objavljeno: 29. travanj 2021. Dijeli objavljeno: 29. travanj 2021. Pozdrav,ovako kupila sam televizor sa produljenim jamstvom na 2+3 godine.Jamstvo na redovne 2 godine je isteklo,a to znači da jamstvo sada ide preko osiguranja(trgovina u kojoj je kupljen ima ugovor sa osiguravajućom kucom). Isti televizor je bio na servisu tri puta u zadnjih 3 mjeseca,kvar se nikako nije uklonio,dode neispravan. Zvala sam servis i oni mi kazu da ga opet saljem na servis. Molim vas pomozite mi i recite koja su mi prava i kako rijesiti ovaj problem,jer smatram da je televizor nepopravljiv. LP. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.