prostbroj objavljeno: 28. svibanj 2021. Dijeli objavljeno: 28. svibanj 2021. Pozdrav.14.5 ugovorio sam policu VIGO "kasko" osiguranja za novi motor. Prilikom ugovaranja naveo sam da sam već bio korisnik usluge sa prijašnjim motorom te da imam gps uređaj u slučaju da se može koristiti isti kako ne bi slali novi iz Slovenije. Gospođa koja mi je ugovorila policu rekla je da nije važno te da će mi poslati ionako novi uređaj te je svejedno koji koristim.Prođe vikend, ponedjeljak i polica osiguranja još uvijek nije aktivna, ne mogu registrirati vozilu unutar aplikacije te odlazim u poslovnicu osiguranja u Zagreb Sky office-u gdje mi voditelj prodaje objašnjava kako sam trebao reći da već imam stari uređaj te su mi trebali na njega prebaciti novu policu... evo, sada će on poslati mail u SLO i da se to riješi taj dan.Tjedan dana kasnije iz slovenije nema odgovora, šaljem gospodinu sa kojim sam razgovarao u poslovnici mail imali li kakvih novosti te dobivam odgovor da su njemu rekli kako sve radi, te ako imam problema, da mu javim, rješiti će on...Danas, 14 dana od ugovaranja police, slanja 3 maila "korisničkoj podršci" u SLO, bez povratnog odgovora, polica i dalje nije aktivna.Preporuke što raditi? Tražiti raskid ugovora? Tražiti da napokon uspostave uslugu i povrat novaca za vrijeme koje usluga nije aktivna? Ići na sud? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.