Jump to content

tužba zbog nerada


robertino27

Preporučene objave

Pošto mi je otac preminuo, te pošto smo ja i polubrat (od tate sin) 100% invalidi svatko na svoj način, Socijalna služba hoće preuzeti mirovinu za polubrata, kao i imovinu, a ne žele dug. Po pravnom mogu ili uzeti ili ostaviti, a ne jedno bi drugo ne bi. 

Majka ima 65 godina, ja sam student 100% invalid transplantacija bubrega, majka je bila donor, a polubrat je 100% invalid mentalna retardacija i ne zaposlen je.

Imovina koja je u pitanje je vozilo staro 10 godine procijenjeno na cca 25.000 kn, dionice ukupne nominalne vrijednosti cca 6000kn, a dugovi odnosno krediti su cca 14.000 eura, znači dug premašuje vrijednost imovine.

Majka je polubrata uzela te se brinula za njega od njegove treće godine života do 34 godine do njegovog odlaska u ustanovu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • Borbena7 je promijenio naziv u problem sa CZSS
prije 7 minuta, Borbena7 je napisao:

Da li je ovdje bila ostavinska rasprava? Tko je bratu skrbnik? Tko plaća troškove ustanove za brata?

Bila je, i postala je pravomoćna 

Otac mu je bio skrbnik, a sada ima posebnog skrbnika za imovinu 

 Troškove plaća valjda grad ili županija ne znam u čijem je vlasništvu ustanova  

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 5 minuta, Borbena7 je napisao:

Sve što je u Rješenju o nasljeđivanju utvrđeno kao imovina koju nasljeđujete.

Još jedno pitanje

Znači pošto je imovina cca 30.000 kn a dug preko 100.000 kn onda razlika od cca 70.000 bi se trebala brisati ako sam dobro shvatio

Hvala

 

Ps dugovi su iz dvije banke na dva kredita i minus po kartici

uređeno: od robertino27
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 mjeseci kasnije...

Pozdrav