aleeen objavljeno: 21. lipanj 2021. Dijeli objavljeno: 21. lipanj 2021. Poštovani svi, tvrtka sam koja za obvezu ima slanje klijenata na liječničke preglede na medicinu rada. Nadlaženi doktor specijalist medicine rada se ponaša ignorantski; ne javlja se na telefonske pozive, ne odgovara na e-mailove, dakle - u potpunosti mi je ne dostupan kao izabrani doktor specijalista medicine rada kod kojeg moji klijenti imaju ugovor za te poslove. Zadnjeg puta, prije 14 dana žalio sam se i ravnatelju doma zdravlja, ali unutar tih 14 dana do današnjeg dana - nisam dobio nikakav odgovor po tom pitanju. Situacija je vrlo nezahvalna, jer liječnički pregledi se moraju redovito obavljati (periodički), što zbog zakonske obveze, a što zbog refundacije troška HZZO-a. Mislio sam još jedanput poslati e-mail ravnatelju doma zdravlja za očitovanjem, ako ne bude bilo nikakvog odgovara, tada pisanim putem poštom preporučeno uz povratnicu, a nakon toga na županijskom nivou. Ako ni tada ne bude urodilo plodom, onda na državnoj razini, odnosno Ministarstvo zatražiti za inspekcijski nadzor nad ordinacijom. Također, sa svih strana dolaze vrlo negativna iskustva s tom medicinom rada. Što preporučujete da je najbolje učiniti? Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.