Jump to content

Internet prevara/odgovornost banke


7thUser

Preporučene objave

Pozdrav svima,

 

skratit ću priču da ne duljim previše. Prije kojih mjesec i pol htio sam obaviti transakciju kako bi mi se na račun prebacili novci za prodaju bijele tehnike. Nasjeo sam na prevaru pa mi je skinut veći iznos sa računa (radi se o nekih 12,500 HRK). 10 minuta kasnije odmah sam kontaktirao banku jer sam odmah shvatio da sam prevaren. Reagirao sam odmah.

 

Zatražio sam odmah blokiranje kartice, te sam ispunio obrazac koji mi je poslan od strane banke, putem kojeg sam osporio transkaciju te zatražio poništenje/storniranje transakcije. Obratio sam se također policiji, čisto da prijavim kazneno djelo. Transakcija nije stornirana niti zaustavljena na bilo koji način. Novci su skinuti sa računa tek 2 dana kasnije, što ipak znači da je bilo vremena da se reagira.

 

Moje pitanje je slijedeće - banka tvrdi da ne može zaustaviti, poništiti ili stornirati transakciju. Da li je ovo točno? Meni zvuči suludo da ja osobno kao klijent svoju vlastitu transakciju ne mogu osporiti i poništiti, i da banka tvrdi da ne može pružiti takvu uslugu meni kao klijentu. Obratio sam se također društvu za zaštitu potrošača, koji su mi rekli isto što i banka, a to je da se transakcije ne može poništiti od strane osobe koja je vlasnik računa. Na policiji su mi rekla da banka to itekako može, a prijateljica koja već dugo radi u banci također tako tvrdi. Što se banke tiče, ne vjerujem njihovim tvrdnjama jer znam da im je u interesu da sebe pokrivanju, a društvo za zaštitu potrošača je dobilo sve informacije direktno od banke, dakle također vrlo upitno sa njihove strane.

 

Dakle, tko je u pravu? Banka ili policija? Da li je moguće poništiti transakciju na zahtjev klijenta ili ne? Zvuči mi suludo da ne može, no treba mi ipak potrvda od nekog tko zna jer ja dobivam svakakve odgovore.

 

Ako ovo nije adekvatan podforum za ovakvu temu, molio bih da se tema prebaci, jer nisam siguran.

 

Zahvaljujem na čitanju i također na mogućim odgovorima/savjetima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 godina kasnije...
Dana 25. 06. 2021. u 9:02, 7thUser je napisao:

Ok, dakle ovisi od banke do banke. Hvala na odgovoru.

Poštovani, vidim tema je stara, ali nedavno sam nasjela na sličnu prevaru i naravno, banka neće nadoknaditi štetu. Doduše to je i razumljivo jer sam zaista ja kriva u potpunosti. Čudim se sama sebi što mi je bilo 🙄. Samo sam htjela pitati jeste li ipak nešto uspjeli postići?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija