7thUser objavljeno: 24. lipanj 2021. Dijeli objavljeno: 24. lipanj 2021. Pozdrav svima, skratit ću priču da ne duljim previše. Prije kojih mjesec i pol htio sam obaviti transakciju kako bi mi se na račun prebacili novci za prodaju bijele tehnike. Nasjeo sam na prevaru pa mi je skinut veći iznos sa računa (radi se o nekih 12,500 HRK). 10 minuta kasnije odmah sam kontaktirao banku jer sam odmah shvatio da sam prevaren. Reagirao sam odmah. Zatražio sam odmah blokiranje kartice, te sam ispunio obrazac koji mi je poslan od strane banke, putem kojeg sam osporio transkaciju te zatražio poništenje/storniranje transakcije. Obratio sam se također policiji, čisto da prijavim kazneno djelo. Transakcija nije stornirana niti zaustavljena na bilo koji način. Novci su skinuti sa računa tek 2 dana kasnije, što ipak znači da je bilo vremena da se reagira. Moje pitanje je slijedeće - banka tvrdi da ne može zaustaviti, poništiti ili stornirati transakciju. Da li je ovo točno? Meni zvuči suludo da ja osobno kao klijent svoju vlastitu transakciju ne mogu osporiti i poništiti, i da banka tvrdi da ne može pružiti takvu uslugu meni kao klijentu. Obratio sam se također društvu za zaštitu potrošača, koji su mi rekli isto što i banka, a to je da se transakcije ne može poništiti od strane osobe koja je vlasnik računa. Na policiji su mi rekla da banka to itekako može, a prijateljica koja već dugo radi u banci također tako tvrdi. Što se banke tiče, ne vjerujem njihovim tvrdnjama jer znam da im je u interesu da sebe pokrivanju, a društvo za zaštitu potrošača je dobilo sve informacije direktno od banke, dakle također vrlo upitno sa njihove strane. Dakle, tko je u pravu? Banka ili policija? Da li je moguće poništiti transakciju na zahtjev klijenta ili ne? Zvuči mi suludo da ne može, no treba mi ipak potrvda od nekog tko zna jer ja dobivam svakakve odgovore. Ako ovo nije adekvatan podforum za ovakvu temu, molio bih da se tema prebaci, jer nisam siguran. Zahvaljujem na čitanju i također na mogućim odgovorima/savjetima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 24. lipanj 2021. Dijeli odgovoreno: 24. lipanj 2021. Trebali bi pogledati Opće uvjete poslovanja svoje banke. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
7thUser odgovoreno: 24. lipanj 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 24. lipanj 2021. Tražim i gledam, hvala na savjetu. No ipak ne nalazim odgovor na pitanje koje me muči, a to je da li banka može stornirati transakciju. Jer čini mi se nelogično da se to ne može. U tom slučaju ispada da banka nema ovlasti nad vlastitim računima koje čuvaju, što nema smisla. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 25. lipanj 2021. Dijeli odgovoreno: 25. lipanj 2021. prije 10 sati , 7thUser je napisao: No ipak ne nalazim odgovor na pitanje koje me muči, Jednostavno ovo pitanje mora biti uređeno u njihovim Općim uvjetima poslovanja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
7thUser odgovoreno: 25. lipanj 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 25. lipanj 2021. Ok, dakle ovisi od banke do banke. Hvala na odgovoru. Borbena7 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Rusalka odgovoreno: 14. rujan 2022. Dijeli odgovoreno: 14. rujan 2022. Dana 25. 06. 2021. u 9:02, 7thUser je napisao: Ok, dakle ovisi od banke do banke. Hvala na odgovoru. Poštovani, vidim tema je stara, ali nedavno sam nasjela na sličnu prevaru i naravno, banka neće nadoknaditi štetu. Doduše to je i razumljivo jer sam zaista ja kriva u potpunosti. Čudim se sama sebi što mi je bilo 🙄. Samo sam htjela pitati jeste li ipak nešto uspjeli postići? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.