Jump to content

Razlika javnog poziva i natječaja?


Spinn

Preporučene objave

Pozdrav svima,

u smislu prodaje dijela poduzeća kao samostalne gospodarske cjeline, koja bi bila razlika između javnog poziva zainteresiranima na dostavu ponuda i natječaja kojim bi se oglasila prodaja?

I u jednom i u drugom slučaju bi bila određena okvirna pravila navedena (da će visina ponude i rok zadržavanja svih radnika biti ključni pri odabiru), pa ovako na prvu, ne vidim praktičnu razliku.

A pitanje za iskusnije je, postoji li ikakva pravna razlika?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Javni poziv za razgledavanje (jedan datum i vrijeme ) i prikupljanje ponuda  ( uvjek u pisanom obliku ) -
a) u ovom slučaju nema početne cijene, i što je bitno za naglasiti,, u određenim radnjama ovog tipa, ovisno o komisiji (a prije toga, uvidom u dokumentaciju u kojima su svi uvjeti) nije uvjek uvjet - naj viša ponuđena cijena - ako se radi o prodaji firme, koja je u radu - gleda se više parametara - zadržavanje xx% zaposlenika - ako firma sa svojom djelatnošču, ima budučnost na tržištu, ali su njeni proizvodi skupi- jer se radi na starim strojevima 2 ili 3 generacije (početna je 1. manifaktura) ponuđač nudi - dokapitalizaciju, kroz novije strojeve (u 25% slučajeva , tvornica ili proizvodni pogon, nije biran, >odokativno< već, je ista tu otvorena radi - Sirovine - npr.Ciglana - proizvodnja proizvoda od Keramike, i slično) tu ima jako puno činbenika koji osim ponuđene Cijene u novcu, igraju puno veču ulogu - npr, - ne nudim novac, već dokapitalizaciju u Novim ili novijim strojevima - financijski iznos dokapitalizacije - njegov vremenski rok - zadržavanje zaposlenih djelatnika - u ovakvim slučajevima, u komisiji koja če odlučiti koja je ponuda naj bolja, moraju biti zastupljeni i predstavnici, koji zastupaju radnike - osoba iz lokalne uprave - sve ovisi -  tko je vlasnik tvornice ili pogona koji se prodaje - ako je vlasnik npr. strani ulagač - cijelu napisanu priču možemo zaboraviti - njega zanima - prodaja, a to za sobom povlači, samo naj veča financijska ponuda i eventualno, ispunjenje neke obaveze koju je isti preuzeo, kad je on ulazio u vlasništvo - a, to se većinom odnosilo na zadržavanju postoječeg broja radnika u narednih 5.g, a isti prodaje posao nakon 3.g, rada njemu uz cijenu je bitno da se zadrže radnici još 2.g. jer u ugovoru, kad je preuzimao pogon, osim potpisa, moraoj e sa nečim garantirati, da neče otpuštati radnike.

-------------------
Ovo je malo opširniji odgovor na pitanje, koja je razlika kad je u pitanju : Prodaja prikupljanje ponuda u odnosu na prodaju: Javni natječaj za prodaju (dijela ili cijele) firme javnim natječajem.
U zadnjem slučaju, se odredi rok za pregled  >subjekta< koji je predmet, javnog natječaja, eventualne dokumentacije, rok bude 7 do 15 radnih dana, i dobije se kontakt osoba, za dodatna pitanja.
Moglo se odgovoriti i jednom rečenicom : Kod prodaje složenijih ili jednostavnijih predmeta.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija