Jump to content

Isključenje telekom usluge i naplata mjesečnog računa


sdoslic

Preporučene objave

Poštovani!

Ako mi netko može pomoći svojim mišljenjem, ili savjetom temeljem osobnog iskustva u slijedećem:

Kada telekom operater privremeno isključi pružanje usluga korisniku zbog neplaćenih računa, ima li zakonske osnove potraživati od njega puni mjesečni iznos za mjesec u kojem mu uslugu nije pružao?

Odnosno, treba li mjesečni račun umanjiti za period uskraćenih usluga?

Puno hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 40 minuta, Borbena7 je napisao:

A ovakav puni mjesečni iznos potražuje na temelju ugovorne obveze koja još nije istekla ili na temelju kupljenih uređaja?

Ugovorna obveza istekla posljednjeg dana u mjesecu, sredinom kojega je usluga onemogućena.

Bez drugih obveza, poput kupnje mob. uređaja i sl.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija