sdoslic objavljeno: 8. studeni 2021. Dijeli objavljeno: 8. studeni 2021. Poštovani! Ako mi netko može pomoći svojim mišljenjem, ili savjetom temeljem osobnog iskustva u slijedećem: Kada telekom operater privremeno isključi pružanje usluga korisniku zbog neplaćenih računa, ima li zakonske osnove potraživati od njega puni mjesečni iznos za mjesec u kojem mu uslugu nije pružao? Odnosno, treba li mjesečni račun umanjiti za period uskraćenih usluga? Puno hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 8. studeni 2021. Dijeli odgovoreno: 8. studeni 2021. A ovakav puni mjesečni iznos potražuje na temelju ugovorne obveze koja još nije istekla ili na temelju kupljenih uređaja? sdoslic 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sdoslic odgovoreno: 8. studeni 2021. Autor Dijeli odgovoreno: 8. studeni 2021. prije 40 minuta, Borbena7 je napisao: A ovakav puni mjesečni iznos potražuje na temelju ugovorne obveze koja još nije istekla ili na temelju kupljenih uređaja? Ugovorna obveza istekla posljednjeg dana u mjesecu, sredinom kojega je usluga onemogućena. Bez drugih obveza, poput kupnje mob. uređaja i sl. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 8. studeni 2021. Dijeli odgovoreno: 8. studeni 2021. Iako je isteklo obvezno trajanje ugovora, Vi ste i dalje njihov pretplatnik, ali po višoj, nepovoljnijoj tarifi. A trenutno su Vas isključili, jer niste pravovremeno podmirili prethodne račune. sdoslic 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.