Jump to content

Darovanje nekretnine unuci


Madrid10

Preporučene objave

Lijep pozdrav, molila bih Vas za pomoć tj savjet.

Djed mi zeli ostaviti svoj stan nakon sto umre, ali zeli to uciniti nekim ugovorom s obzirom da su u obitelji odnosi jako komplicirani. Djed (invalid) ima 2 kceri, moja mama se brine o njemu iako zivi jako daleko dok ga je druga kcer (moja tetka) potpuno zanemarila a zivi u istom gradu. Ja sam u istom gradu i brinem se o djedu te je on u dogovoru s mamom odlucio ostaviti stan meni. E sad, on zeli da ja stan nasljedim nakon njegove smrti. Je li za to primjeren ugovor o darovanju (i kako naglasiti da bi bilo poslije smrti) ili je bolji ugovor o dozivotnom uzdrzavanju? Ili nesto trece? Htjeli bi izbjeci da tetka ili njeni sinovi pokusaju pobiti ugovor. I za dozivotno uzdrzavanje, djed i ja imamo svoju rutinu, takoder on se sam financira (+ja sam student), da li bi s ovakvim ugovorom sve ostalo isto, tj. u nasem internom dogovaranju ili bi ja zakonski bila obvezana (npr djed zavrsi u domu, meni se s racuna skida novac za troskove ili je to kako se mi dogovorimo?)? 
 

kad odemo kod javnog biljeznika, tamo se sve sastavlja ili vec moramo imati pripremljen ugovor? Sto je sa zk? Porez bi koliko sam shvatila imala 3% vrijednosti, placa li se on kad se sklopi ugovor ili nakon smrti?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Na 07. 12. 2021. at 10:26, Madrid10 je napisao:

Je li za to primjeren ugovor o darovanju (i kako naglasiti da bi bilo poslije smrti) ili je bolji ugovor o dozivotnom uzdrzavanju? Ili nesto trece? Htjeli bi izbjeci da tetka ili njeni sinovi pokusaju pobiti ugovor.

Ako mislite pružati ugovoreno uzdržavanje, sklopite ugovor o doživotnom uzdržavanju, međutim ako to mislite učiniti samo iz razloga da prikratite tuđa nasljedna prava, imate problem jer dajete osnov da se u parničnom postupku ugovor utvrdi ništavim pravnim poslom. 

 

Na 07. 12. 2021. at 10:26, Madrid10 je napisao: