Jump to content

Povrat kupljenog proizvoda (skupi sat)


runche

Preporučene objave

Pozdrav, pardon ako je kriva sekcija.

Dobio skupi sat za rodjendan, tia bi ga vratit. Zvao sam ducan, prvo me pita kad sam ga kupia, i onda prije nego stignem odgovorit kaze ne ne, politika firme, ne radimo povrat novca.
Bilo mi malo sumljivo, odem na stranicu i nadjem ovo u Opcim uvijetima poslovanja:

10. JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA I POVRAT KUPLJENOG PROIZVODA OD STRANE KORISNIKA-POTROŠAČA SUKLADNO ZAKONU O ZAŠTITI POTROŠAČA TE POVRAT KUPLJENOG PROIZVODA OD STRANE KORISNIKA
10.1. Korisnik-potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 30 dana.
10.2. U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 10.1. ovoga članka započinje teći od dana kada je Korisniku-potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane Korisnika-potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod koji čini predmet ugovora predan u posjed.
10.3. Korisnik-potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti Pružatelja usluga o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na stranicama internetske trgovine ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor (elektronskom ili običnom poštom).
10.4. Pružatelj usluga će, bez odgađanja, dostaviti Korisniku-potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.
10.5. Iskoristi li Korisnik-potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, Pružatelj usluga će bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci Korisnika-potrošača da raskida ugovor sukladno gore navedenim odredbama ovog članka, vratiti Korisnik-potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
10.6. Iznimno, Pružatelj usluga nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat izričitog izbora vrste prijevoza Korisnika-potrošača koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio Pružatelj usluga.
10.7. Kod ugovora o kupoprodaji, osim ako nije ponudio da proizvod koji Korisnik-potrošač vraća sam preuzme, Pružatelj usluga mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu proizvod bude vraćen, odnosno, nakon što mu Korisnik-potrošač dostavi dokaz da je proizvod poslao natrag Pružatelju usluga, ako bi o tome Pružatelj usluga bio obaviješten prije primitka proizvoda.
10.8. Pružatelj usluga mora izvršiti povrat plaćenoga na temelju ugovora služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Korisnik-potrošač prilikom plaćanja osim ako Korisnik-potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da Korisnik-potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
10.9. Osim ako je Pružatelj usluga ponudio da proizvod koji Korisnik-potrošač vraća sam preuzme, Korisnik-potrošač mora izvršiti povrat proizvoda bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno odredbama ovog članka, obavijestio Pružatelja usluga o svojoj odluci da raskine ugovor.
10.10. Smatra se da je Korisnik-potrošač izvršio svoju obvezu povrata proizvoda na vrijeme ako, prije isteka roka od 14 dana od kada je, sukladno odredbama ovog članka, obavijestio Pružatelja usluga o svojoj odluci da raskine ugovor, pošalje proizvod ili ga preda Pružatelju usluga, odnosno osobi koju je Pružatelj usluga ovlastio da primi proizvod.
10.11. Korisnik-potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata proizvoda.
10.12. Ako je, kod ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija, proizvod u trenutku sklapanja ugovora bio dostavljen Korisniku-potrošaču u njegov dom, Pružatelj usluga mora preuzeti proizvod na svoj trošak ako proizvod, zbog njegove prirode, nije moguće vratiti na uobičajeni način poštom.
10.13. Korisnik-potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
10.14. Pravo na jednostrani raskid ugovora isključeno je u slučajevima navedenima člankom 74. Zakona o zaštiti potrošača. Cjelovite informacije vezane uz pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na linku Zakon o zaštiti potrošača.
10.15. Povrat dostavljenog proizvoda izvršit će se dostavom na adresu Pružatelja usluge, navedenoj na internetskim stranicama trgovine.
10.16. Proizvodi ili grupe proizvoda koje Korisnik vraća moraju biti nekorišteni, kompletni u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Ukoliko je promotivnom akcijom uključen poklon-artikl, takav artikl također mora biti vraćen u istom stanju kao i naručeni proizvodi, kako bi povrat bio valjan i potpun. Poklon artikl je potrebno vratiti i ukoliko uvjeti određeni promotivnom akcijom više nisu zadovoljeni nakon što Korisnik zatraži povrat ili zamjenu, odnosno ako ukupni iznos kupnje nakon povrata ili zamjene više nije dostatan za ispunjenje uvjeta kojima Korisnik ostvaruje pravo na poklon-artikl.
10.17. Ukoliko je došlo do pogreške prilikom pakiranja naručenih proizvoda te Korisnik nije primio naručeni proizvod, već drugi, dužan je o tome obavijestiti Pružatelja usluge. U tom slučaju, Korisnik će vratiti krivo isporučeni proizvod na trošak Pružatelja usluge, a isti će isporučiti naručeni proizvod u roku od 4 dana ili izvršiti povrat novca (sukladno zahtjevu Korisnika) u roku od 14 dana od zaprimljenog, krivo isporučenog proizvoda.
10.18. Ukoliko Korisnik nije primio naručeni i plaćeni proizvod, dužan je to prijaviti u roku od 14 kalendarskih dana od dana predviđenog primitka naručenog proizvoda putem kontakata objavljenih na Internetskim stranicama. Pružatelj usluge  je dužan utvrditi što se dogodilo sa pošiljkom i obavijestiti Korisnika o daljnjem slijedu rješavanja reklamacije.

 

Moze li mi itko potvrdit po ovome, dal iman pravo vratit proizvod ili ne? 

Hvala puno! 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 58 minuta, runche je napisao:

10.1. Korisnik-potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 30 dana.

Ovdje - a tako i kroz cijeli ,, pravilnik ,, do samog kraja sve je definirano za povrat Proizvoda  - Kupljenog Ugovorom izvan 
Poslovnih Prostorija ili kupljen na daljinu - Vjerojatno se ovaj pravilnik odnosi na kupovinu preko Web - shopa ( nigdje se ne 
navodi - Trgovina - Račun ) - pravilnik nije za robu kupljenu direktno u Trgovini i zato kupcu daje mogućnost povrata bez
da je dužan , bar navesti obrazloženje.
Vi ga niste osobno kupili.
Niste napisali dali imate račun za isti.
Niste napisali, dali ste se pismeno obratili prodavaču.
Prvu grešku ste napravili, što ste zvali telefonom - trebali ste otići direktno u trgovinu sa satom i svim papirima.
---------
Ali - ako je sa proizvodom sve u redu, prodavatelj vam nije dužan isti primiti nazad. - eventualno vam ponuditi nešto drugo 
iz njihovog asortimana.
--------
U trgovinu je trebao ići - kupac sata - jer kod skupljih satova, osim računa unose se određeni podaci kupca,
u slučaju provjere ili da ga netko kupcu ukrade - i da ga osoba koja ga je ukrala ponudi nekome - isti će  provjerom   ustanoviti tko je pravi vlasnik.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 50 minuta, frenki zg je napisao:

Ovdje - a tako i kroz cijeli ,, pravilnik ,, do samog kraja sve je definirano za povrat Proizvoda  - Kupljenog Ugovorom izvan 
Poslovnih Prostorija ili kupljen na daljinu - Vjerojatno se ovaj pravilnik odnosi na kupovinu preko Web - shopa ( nigdje se ne 
navodi - Trgovina - Račun ) - pravilnik nije za robu kupljenu direktno u Trgovini i zato kupcu daje mogućnost povrata bez
da je dužan , bar navesti obrazloženje.
Vi ga niste osobno kupili.
Niste napisali dali imate račun za isti.
Niste napisali, dali ste se pismeno obratili prodavaču.
Prvu grešku ste napravili, što ste zvali telefonom - trebali ste otići direktno u trgovinu sa satom i svim papirima.
---------
Ali - ako je sa proizvodom sve u redu, prodavatelj vam nije dužan isti primiti nazad. - eventualno vam ponuditi nešto drugo 
iz njihovog asortimana.
--------
U trgovinu je trebao ići - kupac sata - jer kod skupljih satova, osim računa unose se određeni podaci kupca,
u slučaju provjere ili da ga netko kupcu ukrade - i da ga osoba koja ga je ukrala ponudi nekome - isti će  provjerom   ustanoviti tko je pravi vlasnik.

Hvala puno na odgovoru. 

Htio sam prvo provjeriti jel se moze vratiti da ne gnjavim majku koja je kupila, i da je ne moram pitat racun. 
Nazvat cu sutra glavnu poslovnicu u Zagrebu i provjeriti, jedino tako cu bit 100%.

Hvala jos jednom.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 9 minuta, runche je napisao:

Hvala puno na odgovoru. 

Htio sam prvo provjeriti jel se moze vratiti da ne gnjavim majku koja je kupila, i da je ne moram pitat racun. 
Nazvat cu sutra glavnu poslovnicu u Zagrebu i provjeriti, jedino tako cu bit 100%.

Hvala jos jednom.

Teško da če pristati - jedino da probate kod njih  zamijeniti za jeftiniji sat ili nešto iz njihovog prodajnog asortimana,
a što će vam trebati - zamijeniti za 2 - 3 jeftinija proizvoda - to hoće uraditi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija