pe12345 objavljeno: 7. veljača 2022. Dijeli objavljeno: 7. veljača 2022. Poštovani, u nastavku proslijeđujem odgovor pravne službe HEP-a, na moju upit o postupku kod predavanja prijave zbog štete nastale kao posljedica prenapona. Postoji li išta što mogu učiniti, postoji li zakon na koji se mogu pozvati, a da me štiti kao korisnika ? Šteta je velika, kompletna automatika peći centralnog grijanja. Zahvaljujem Vam na svakoj pomoći. "Poštovani, u poruci elektroničke pošte navodite da je do štete na uređajima u Vašem kućanstvu došlo dana 25. prosinca 2021. godine zbog kratkotrajnog nestanka struje.S tim u vezi ističemo kako je člankom 32. Općih uvjeta za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom propisano da korisnici mreže nemaju pravo na naknadu štete ukoliko je ona nastala zbog više sile, iznimnog događaja ili prekida napajanja.Naime, u slučajevima prekida napajanja, prilikom ponovne uspostave napajanja, redovito dolazi do trenutačnog skoka u naponu, međutim, takve pojave nije moguće spriječiti. Iz navedenog razloga, a kako su naši radnici utvrdili da uzrok prenapona (a time i posljedične štete) nije prekid niti nultog vodiča, niti „faze“ bilo u kućnom priključnom ormariću ili na stupu, odnosno nisu utvrdili postojanje odgovornosti ovog Društva, nisu niti pristupili izradi zapisnika o šteti.Slijedom svega gore navedenog, a kako se očito radi o šteti koja je posljedica prekida napajanja, za koju štetu pak je Općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom isključena odgovornost operatora sustava, ovim putem Vas obavještavamo kako, uz svo razumijevanje Vaše nezavidne situacije, nažalost nismo u mogućnosti udovoljiti Vašem zahtjevu za naknadom troškova uređaja u Vašem kućanstvu." Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Popajj odgovoreno: 30. ožujak 2022. Dijeli odgovoreno: 30. ožujak 2022. Mislim da je prva greska sto nije napravljen zapisnik o steti. Jeste li ih pozvali nakon događaja? Kod mene je kompletna elektronika izgorila u kuci, napravljen je zapisnik. Za ono sto je moglo se popraviti trebalo je predociti racune servisa ili racun od kad su uređaji kupljeni u slucaju da im nije bilo spasa. Novci su mi isplaceni u roku nekih mj dana.. mozda da se posavjetujete sa nekim strucnim dali postoji neka "inspekcija" da se provede kompletan pregled i sto smatra da je dovelo do tog događaja.. sretno u svakom slucaju Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.