Jump to content

Zamjena neispravnog proizvoda - opcije


vucaralo

Preporučene objave

Pozdrav svima i isprika ako je tema vec bila.

Prica je sljedeca: dva ekspres lonca i jedan poklopac (takav je komplet) kupljeni online su poceli pustati vodu i paru te su, po nalogu trgovca, poslani u ovlasteni servis. Nakon tocno 40 dana servis izdaje nalog za zamjenu jer s cak 2 nova poklopca se dogadja ista stvar. Jasno mi je da trgovac mora zamjeniti proizvod novim. Ono sto me zanima jesi dvije stvari:

1) mogu li inzistirati na zamjeni za drugi proizvod (druga marka ekspres lonca skoro iste cijene)?

2) ako ne moze prva opcija, nakon sto trgovac isporuci novi proizvod, da li tada opet pocinje teci onaj rok od 14 dana kad se proizvod moze vratiti bez navodjena razloga, jer sam ga tek dobio?

Pitam jer teoretski postoji sljedeca sansa: novi proizvod ima istu manu pa onda opet ide na servis kojem opet treba 30-40 dana da odobri zamjenu i opet sve ispocetka, dok ne istekne jamstvo, a ja sam cijelo vrijeme bez uredno placenog proizvoda

Hvala na odgovorima

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija