Jump to content

Klijent odbija preuzeti naručenu uslugu - što napraviti?


aleeen

Preporučene objave

Pozdrav svima, ljubazno vas molim za jedan dobar pravni savjet što je i kako najbolje napraviti. Naime, radi se o poslovnoj suradnji između dvaju poslovna subjekta. Klijent od mene naručuje uslugu koju mu ja odrađujem. Nakon odrađene usluge - odnosno zgotovljenog posla, nazivam ga radi dogovora oko ispostave iste, kao i računa za pruženu uslugu. Međutim, ne odgovara ni na poruke ni na telefonske pozive. Dakle, odbija bilo kakav oblik komunikacije, kao i meni mogućnost da mu uručim uslugu i račun (kojeg sam izdao, ali mu ga još nisam uručio). Za posao sam naravno, utrošio svoje resurse. Vrijednost posla je cca. 700-tinjak €.

Na koji način mu mogu ispostaviti uslugu do kraja, kao i izdati, tj. predati mu račun na plaćanje?

Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija