dakky objavljeno: 27. svibanj 2022. Dijeli objavljeno: 27. svibanj 2022. Znači zakonom kupac ima pravo reklamirati tj. vratiti predmet kupljen daljinskom komunikacijom (online) u roku od 14 dana. Taj rok od 14 dana počinje teći od isporuke proizvoda kupcu. Što se dešava ako kupac ne preuzme proizvod od dostavne službe? Konkretno u jednoj domaćoj firmi je kupljen proizvod i odmah plaćen karticom online... firma je nedugo potom obaviještena da se odustalo od kupnje, na što je firma rekla da je nemoguće poništiti narudžbu. Nakon 4 dana firma šalje proizvod dostavnom službom. Da li je kupac dužan preuzeti proizvod i poslati ga odmah nazad ili može odbiti uručenje? Pretpostavljam da se firmi mora pismeno dostaviti "jednostrani raskid ugovora" uz vraćeni proizvod pa da je zbog toga bolje preuzeti proizvod i onda ga preporučeno poslati nazad. I usput... što se dešava ako firma bude ta koja odbije primiti paket od poštara, jer zna da se radi o jednostranom raskidu? Rok od 14 dana teče, a firma tehnički nije "dobila" proizvod natrag.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 28. svibanj 2022. Dijeli odgovoreno: 28. svibanj 2022. prije 19 sati , dakky je napisao: Pretpostavljam da se firmi mora pismeno dostaviti "jednostrani raskid ugovora" uz vraćeni proizvod pa da je zbog toga bolje preuzeti proizvod i onda ga preporučeno poslati nazad Tako je. prije 19 sati , dakky je napisao: što se dešava ako firma bude ta koja odbije primiti paket od poštara, jer zna da se radi o jednostranom raskidu? Šaljite ponovno i čuvajte dokaze o prvom slanju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.