Jump to content

Kupovina rabljenog auta u ovlaštenom servisu


user1718

Preporučene objave

Poštovani,

Ispričavam se unaprijed ako sam fulao forum.

Situacija je sljedeća. Prošle godine početkom 7. mjeseca kupio sam auto 2019. godište. Uvoz. Pokušao sam pregledati sve stvari koje bi naočit možda mogle bit problematične, no auto je stvarno mehanički ispravan. Tip top. Kilometraža mala. Međutim pred koji tjedan me dočekao neugodan problem, a to je da mi centralno zaključavanje ne radi pritiskom na tipku ključeva. Pokušao sam naravno promjeniti baterije u ključu, međutim i dalje se auto ne može otključati ni zaključati.

Da bi stvar bila gora, kad taj ključ stavim u vanjsku bravu u potpunosti je nemoguće okrenuti ključ i zaključati/otključati vrata. Nakon toga je usljedio još jedan šok, a to je da rezervni ključ uopće nije kompatibilan s ovim automobilom. Nakon što sam išao kod njih da mi poprave taj problem i usput obave servis na autu, rečeno mi je da je prijašnji vlasnik u nekom periodu zamijenio bravu paljenja i ključ. Prilikom kupovine tog auta, dobio sam račun gdje u napomeni piše da je kupljeno po principu viđeno/kupljeno te zapisnik o isporuci vozila.

Da napomenem, u trenutku kupnje pa do sad koji tjedan auto se normalno otključavao i zaključavao. Moje pitanje je, imam i mogu li kako tražiti od njih odštetu u smislu da poprave i u svom trošku taj kvar. Na internetu sam naletio na članak 410. ZOO, međutim ne znam mogu li dokazati da su oni bili svjesni toga da je brava paljenja i ključ promijenjen prije nego što su mi prodali auto. Isto tako zanima me ako je negdje kupac zaštićen u smislu ako je kupljen rabljeni auto u ovlaštenoj autokući da ima barem 12 mjeseci garancije.

Ugodna večer svima i unaprijed se zahvaljujem na pomoći

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako je prodavatelj izdao garanciju te se nakon primitka vozila naknadno ispostavi da on ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja, imali bi obvezu pod prijetnjom gubitka toga prava u roku od dva mjeseca o tome nedostatku obavijestiti prodavatelja, s time da je objektivni rok nakon kojeg se ne može isticati skrivene nedostatke dvije godine. Unutar toga roka bi mogli zahtjevati da nedostatak ukloni, da preda drugu stvar bez nedostataka odnosno zahtjevati sniženje cijene ili raskinuti ugovor. Međutim, valja istaknuti da ako se radi o prodaji po načelu viđeno-kupljeno, to isključuje sve naknadne prigovore te u tome slučaju polovna vozila nisu predmat jamstva. Tada mu eventualno možete uputiti prigovor s nedostatcima i zatražiti poprava na njegov teret na što može i ne mora pristati. Naime, nemaju obvezu dati jamstvo na rabljeni proizvod. Isto je stvar njihove dobre volje i može služiti kao sredstvo za lakšu prodaju vozila. U svakom slučaju, imali garaciju ili ne, posebno ako je prodavatelj osporava ne preostaje vam ništa osim duge pravne bitke.     

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija