Jump to content

Osnova za tužbu?


rubikcube

Preporučene objave

Poštovani,
 
Ovim putem zamolila bih Vas za pravni savjet, odnosno postoji li u mojem slučaju osnova za tužbu zbog nanesene mi štete?
 
Naime, nakon što sam otvorila vlastiti obrt krajem 4. mjeseca ove godine, otišla sam u A1 poslovnicu i tražila blagajnu sa kompletnom uslugom (fiskalizacija, printer, POS terminal). Njihov prodajni predstavnik nudi mi traženu blagajnu, potvrđuje da ona sve podržava, daje mi uputstva za korištenje iste (a time i za POS integriranog terminala za naplatu kartica).
Krećem sa poslovanjem.
U međuvremenu sam par puta razgovarala sa tehničkom službom koja me je vodila kroz proces uključivanja blagajne i pokretanje, te aktivaciju licence.
U 6. mjesecu izdajem račun koji je trebao biti kartično naplaćen. Sve se uredno fiskalizira i naplata je bila uspješna kako je pisalo na ekranu.
Nakon 3 dana novčana sredstva mi ne sjedaju na račun. Upučujem poziv banci, koja mi objašnjava da prijenos može potrajati i do 30 dana.
Nakon skoro 30 dana odlazim u banku i pokušavam doznati imaju li ikakvu informaciju o priljevu. Nakon negativnog odgovora kontaktiram i Finu od koje saznajem da je svaki račun tretiran i bilježen kao gotovinski.
Obje strane me upućuju na pružatelja POS uređaja, u ovom slučaju A1.
Zatim, doznajem nakon više poziva i razgovora sa djelatnicima podrške da blagajna ustvari koju su mi prodali ne podržava kartičnu naplatu i da nemaju podatke o karticama. To je značilo da sam  4050 kn izgubila i da sam te usluge, koje sam naplačivala karticama, radila besplatno. Dakle, ni u jednom trenutku meni nitko od prodajnih predstavnika kao ni tehničara nije spomenuo da POS terminal neće raditi a uredno smo pričali o tome kako se naplaćuje preko terminala.
 
Nadalje, upućujem im pisani prigovor elektroničkom poštom. Dobivam odgovor da sam ja krivo koristila kasu i da mi oni neće uvažiti prigovor. Ponovno sastavljam novi prigovor u kojem im spominjem na kraju da ću rješenje problema potražiti pravnim putem, no odgovor koji su mi uputili je isti - da oni ulažu u svoje djelatnike i da su me sigurno u sve uputili, te da što se mog obeštećenja tiče ne mogu ništa, a da imam rok 30 dana za tužbu.
 
Nadam se da sam Vam pružila dovoljno informacija na temelju kojih bi mogli zaključiti postoje li uvjeti za tužbu ili ne.
 
Zahvaljujem na trudu i vremenu koje će te uložiti da bi ste pročitali gore napisano.
 
U iščekivanju Vašeg odgovora želim Vam ugodan ostatak dana i lijep pozdrav.
 
 
 
 
 
no_photo.png
OdgovorProslijedi
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija