Rio180 objavljeno: 19. rujan 2022. Dijeli objavljeno: 19. rujan 2022. Pozdrav, Otvorila bih obrt za administrativne usluge jer imam dvije firme kojima bih obavljala takve poslove a vlasnici tih firmi su moji prijatelji. U upravnom odjelu za gospodarstvo su mi rekli da za tu djelatnost trebam imati ured međutim ja ne bih primala stranke i prijavila bih obrt na adresi prebivališta a vlasnik tog stana je svekrva. Najviše od svega me zanima trebam li imati baš ured pošto bi većinu stvari radila preko interneta i ako to prijavim na adresi prebivališta hoće li mi se nešto više naplaćivati npr struja i ostale režije? Jel itko dolazi u provjeru kako prostor za rad izgleda? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Miran89 odgovoreno: 19. rujan 2022. Dijeli odgovoreno: 19. rujan 2022. Što se tiče režija, one se ne mijenjaju kad se na adresu prijavi firma osim ako firma ne postane vlasnik stana. Porezna priznaje (al to vam ovisi doslovno od osobe do osobe na koju naletite u ispostavi) ugovor o najmu adrese (doslovno samo najam kaslića) tako da ne morate nužno imati ured iako bi bilo dobro da unajmite 5 kvadrata + wc od svekrve za svaki slučaj. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.