Jump to content

Prekoračenje duga na tekućem računu.


markojurina2000

Preporučene objave

Pozdrav,

Imam 22 godine, redovni sam student. Presutno prekoracenje je 1000 kuna. Moj minus je trenutno 2997 kuna (minus s mastercarda je sjeo na tekuci racun). 

Stigla je poruka od Zagrebačke banke da im se javim u poslovnicu. Dosao sam u poslovnicu međutim nista nismo rijesili, zasad su rekli da probam vratiti dok me ne kontaktira neko iz zagrebačke banke za naplatu duga ili tako nesto. 

Zasada ne mogu vratit dug, trenutno nemam posao. Zanima me koje su posljedice i sto slijedi? Kako funkcionira naplata tog duga i ovrha? Najviše me zanima mogu li taj dug naplacivati mojoj obitelji? Jer to nikako ne bi volio. 

Unaprijed hvala. 

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 4 sati , markojurina2000 je napisao:

Uredu. Mozete li mi reci kako bi u mojoj situaciji izgledala ovrha? Ne posjedujem nista. 

I dali se racunaju kamate nakon sto me ovrše? 

Ukoliko dođe do ovrhe , tada će prvo pokušati putem FINA-e, kao što je navela cijenjena Borbena. Dakle, blokada računa dok se dug ne otplati, to im je najlakši put.

Što se tiče dodatnih troškova, tu će Vam tada na iznos duga ići i troškovi samog postupka.

Svakako pokušajte pregovarati sa bankom prije nego što dođe do ovrhe jer Vam je ovrha najskuplja moguća opcija.

Vezano za kamate pričekajte nekoga od kolega da Vam ja ne bih dao pogrešnu informaciju.

uređeno: od Slyder
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Dana 22. 11. 2022. u 12:04, markojurina2000 je napisao:

Mozete li mi reci kako bi u mojoj situaciji izgledala ovrha?

Dobili ste odgovor. Ovrha na računima preko FINA-e. Eventualno ovrha na pokretninama, ali tek nakon neuspješne ovrhe na FINA-i.

Dana 22. 11. 2022. u 12:04, markojurina2000 je napisao:

I dali se racunaju kamate nakon sto me ovrše? 

Kamate teku od dospijeća pa do plaćanja, a dug se podmiruje sukladno čl. 172. Zakona o obveznim odnosima.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama