markojurina2000 objavljeno: 21. studeni 2022. objavljeno: 21. studeni 2022. Pozdrav, Imam 22 godine, redovni sam student. Presutno prekoracenje je 1000 kuna. Moj minus je trenutno 2997 kuna (minus s mastercarda je sjeo na tekuci racun). Stigla je poruka od Zagrebačke banke da im se javim u poslovnicu. Dosao sam u poslovnicu međutim nista nismo rijesili, zasad su rekli da probam vratiti dok me ne kontaktira neko iz zagrebačke banke za naplatu duga ili tako nesto. Zasada ne mogu vratit dug, trenutno nemam posao. Zanima me koje su posljedice i sto slijedi? Kako funkcionira naplata tog duga i ovrha? Najviše me zanima mogu li taj dug naplacivati mojoj obitelji? Jer to nikako ne bi volio. Unaprijed hvala. Citiraj
Borbena7 odgovoreno: 21. studeni 2022. odgovoreno: 21. studeni 2022. Posljedica je ovrha dospjelog duga. U pravilu ovrha na računima preko FINA-e. I ne, nitko osim Vas ne može odgovarati za ovaj dug. Citiraj
markojurina2000 odgovoreno: 22. studeni 2022. Autor odgovoreno: 22. studeni 2022. Hvala Vam. Zanima me jos, kome se najbolje javiti za financijski savjet? Odnosno nekakvu pomoc za odgodu tog duga i sto bezbolnije vracanje istog. Citiraj
Borbena7 odgovoreno: 22. studeni 2022. odgovoreno: 22. studeni 2022. Jedini možete pregovarati sa bankom kada Vas kontaktiraju, a ako Vas ovršne, onda sa odvjetnikom kojega opunomoće da vodi ovršni postupak. Citiraj
markojurina2000 odgovoreno: 22. studeni 2022. Autor odgovoreno: 22. studeni 2022. Uredu. Mozete li mi reci kako bi u mojoj situaciji izgledala ovrha? Ne posjedujem nista. I dali se racunaju kamate nakon sto me ovrše? Citiraj