Mahoney objavljeno: 6. prosinac 2022. Dijeli objavljeno: 6. prosinac 2022. (uređeno) Ako mi netko moze pomoći s problemom koji ću pokušat objasnit kroz par crtica. - Hrvatska Pošta mi dostavlja paket i ostavlja ga na porti poslovne zgrade (zgrada u kojoj se nalazi 20tak firmi) - paket adresiran na moju firmu u prvom retku, pa na mene u drugom retku - preuzimam paket nakon sat vremena i poziva s porte te zakljucujem da je paket otvaran i iznutra nedostaje sadrzaj (paket je iskidan i zaljepljen ponovno selotejpom) - javljam posti na telefon i postaru. U tom trenutku sam razmjenio nekih 5-6 poziva sa sluzbom za korisnike da bi naposljetku dobio naputak da se obratim preko maila sluzbi za korisnike - sutradan dolazi postar i radi zapisnik o posiljci gdje zapisuje da je paket otvaran i ukraden sadrzaj visoke vrijednosti (preko 10000kn) - nakon nekoliko sati dobijem mail od poste da odbijaju moj prigovor jer nisam ODMAH po primitku posiljke rekao da nesto nije u redu s njom (clanak 54 zakona o postanskim uslugama) - Saljem prigovor na email adresu od Hrvatske Pošte gdje objasnjavam: paket nije urucen meni osobno vec ostavljen na porti (imam na raspolaganju snimke nadzornih kamera i potvrdu od zaposlenika zgrade koji tvrde da postar uvijek ostavlja tu pakete bez da trazi osobe na koje su adresirani) - Nakon tjedan dana dobijem rijesenje u kojem pise : Postar je ostavio paket na porti vase firme (smatraju da je porta dio moje firme iako mi imamo vlastitu recepciju u uredu i posto je u prvom retku posiljke navedeno ime moje firme da je posiljka za pravnu osobu) te da ako nisam zadovoljan mogu se zaliti HAKOM-u. Uglavnom odbili su me kao i prvi put jer nisam ODMAH po primitku posiljke napravio prigovor. - u medjuvremenu sam kradju prijavio policiji, koja mi iz nekog razloga nije dala zapisnik jer kako su rekli "prvo idu izvidi" - ako netko ovaj dio moze objasnit? Pitanja: - kako da se ja zalim da posiljka nije dobra odmah po primitku posiljke ako ja osobno nisam dobio na ruke posiljku koja je adresirana na mene: FIRMA, IME I PREZIME vec je ostavljena trecoj osobi? - posiljka je visoke vrijednosti i osigurana preko DHL-a (Hrvatska posta je njihov partner u Hrvatskoj). Nacin da se aktivira osiguranje jest da im Hrvatska Posta javi da je paket ukraden i posiljka neispravna, sta oni nisu napravili iako sam ih upozorio na to vise puta, samim time ne mogu potrazivat osiguranje te su me time direktno ostetili, osim sta mi je ukraden sadrzaj posiljke - (poslao sam im mail u kojem navodim da smatram da preuzimaju na sebe osiguranje ako ne jave DHL-u i pokrenu postupak potrazivanja osiguranja) - sta se tice ostavljanja paketa na porti zgrade - imam potvrdu od firme u kojoj radim i koja je navedena na paketu da nije dala suglasnost da netko iz poslovne zgrade preuzima pakete u nase ime, te cu dobiti potvrdu od zgrade da oni nemaju ovlastenje za preuzimanje paketa u ime nase firme - da li je ovo dovoljno da pobijem njihov clanak 54. o postanskim uslugama i da se dodje do zakljucka da postar nije ubiti nikome urucio paket? Pitanje glasi: Sta mogu ocekivati od HAKOMA kad posaljem prigovor i da li mogu potrazivati da se naplatim od Hrvatske Poste u iznosu vrijednosti uredjaja i da li HAKOM moze narediti Hrvatskoj Posti da plati. Ovaj drugi dio mi je nejasan jer kako posta moze znati sta je bilo u paketu - osim sta je unutra prazna kutija od uredjaja. Uzasno me frustrira njihova nonsalantnost u kojoj se samo ogradjuju bez da potencijalno istraze da li njihovi zaposlenici kradu iz posiljki. Ukoliko HAKOM ne prodje za sta mogu tuziti hrvatsku postu, osim dusevnih boli? Lijep pozdrav uređeno: 6. prosinac 2022. od Mahoney Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zao odgovoreno: 12. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 12. prosinac 2022. Hakom može narediti Hrvatskoj pošti da ti plati "nekakvu" štetu, ali to je samo teorija, jer je Hakom uvijek na njihovoj strani. Za tebe je opasan čl.56. st.4. ZPU-a, kojim se se dotični zaštitili kao lički medvjedi. U konačnici ćeš na Upravnom sudu osporavati odbijajuću odluku Hakom-a, prije se u roku trebaš žaliti Povjerenstvu za pritužbe potrošača. U svakom slučaju inzistiraj na tome da ti imaš problem s Hrvatskom poštom, a ne s poštarom i da ukoliko je paket bio aresiran na tvoju firmu onda je na dostavnici Hrvatske pošte trebao biti pečat tvoje firme i potpis nadležne osobe koja je preuzela paket. Borbena7 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mahoney odgovoreno: 13. prosinac 2022. Autor Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2022. prije 13 sati , zao je napisao: Hakom može narediti Hrvatskoj pošti da ti plati "nekakvu" štetu, ali to je samo teorija, jer je Hakom uvijek na njihovoj strani. Za tebe je opasan čl.56. st.4. ZPU-a, kojim se se dotični zaštitili kao lički medvjedi. U konačnici ćeš na Upravnom sudu osporavati odbijajuću odluku Hakom-a, prije se u roku trebaš žaliti Povjerenstvu za pritužbe potrošača. U svakom slučaju inzistiraj na tome da ti imaš problem s Hrvatskom poštom, a ne s poštarom i da ukoliko je paket bio aresiran na tvoju firmu onda je na dostavnici Hrvatske pošte trebao biti pečat tvoje firme i potpis nadležne osobe koja je preuzela paket. Pozdrav zao i hvala ti na odgovoru. Prošao sam sve instance za prigovore i sad mi ostaje HAKOM. @zao ako ti nije problem pomoci jos malo Ono sta sam do sada pohvatao protiv cega se borim: - Članak 56 st.2 - prigovor se mora napraviti odmah prilikom uručivanja pošiljke - Članak 37 st.4 - pošta nije dužna uručiti meni osobno paket, već može i trećoj osobi ako ja nisam dostupan (sad mi nije jasno kako ovo ne pobija članak 56 st2. - jer kako ces napravit prigovor odmah ako ne moraju ostaviti paket koji je na pošiljci naveden?) - Članak 54 st.4 - pošta nije odgovorna za umanjenje sadržaja u međunarodnom prometu - da li ovdje mogu reci da je pošiljka bila osigurana, ali da oni nisu napravili svoj dio odgovornosti da prijave nedostatak na pošiljci prema DHLu? Doduše ja sam im poslao mail s detaljnim uputama kako prijaviti nedostatak DHLu i da ako to ne naprave da smatram kako su na sebe preuzeli odgovornost isplate osiguranja od 2000eura (ne znam da li mi ovo uopce pomaze) - Članak 30 st.16 Zakon o obavljanju univerzalne usluge - ovo im je bio temelj za odbijnje prigovora na Povjerenstvu jer je na paketu prvo ime firme pa onda moje ime - i samim time nisu duzni ostaviti paket meni nego unutar firme odgovornoj osobi, samo sta su se u odgovoru Povjerenstva napisali da su ostavili paket na porti moje firme, problem je u tome sta na porti ne rade zaposlenici mog ureda, nego od vlasnika zgrade/poslovnih prostora - nasa recepcija je na 10. katu zgrade. Nije mi uopce jasno kako mogu izignorirati moje ime na pošiljci? Pitanje: - ako mozes napisat jos neki zakon s kojim bi mogao imat problem na HAKOMU? - da li je postaru potreban potpis i pecat ovlastene osobe koja je zaprimila paket, ako se za urucivanje paketa nije trebalo potpisati? - da li se ja mogu pozvati na zakone: Članak 33 st.3 - da se paket mora uručiti u stanju u kojem je i predan, što ovdje nije slučaj jer je kutija oštećena? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 13. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2022. Ajde objavite te odgovore koje ste do sada dobili, ali pri tome zaštitite osobne podatke. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zao odgovoreno: 13. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2022. Paket je poštanska pošiljka koja sadrži robu i predmete i za koju se pošiljatelju izdaje potvrda o primitku, a primatelju se uručuje uz potpis. Čl.11. st.1. Opći uvjeti za obavljanje univerzalne usluge (pazi, to nije zakon, ali u praksi kao da je). S njime pobijaš sve njihove laži. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zao odgovoreno: 13. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2022. Zapravo, čl.10. st.1. Općih uvjeta.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mahoney odgovoreno: 14. prosinac 2022. Autor Dijeli odgovoreno: 14. prosinac 2022. (uređeno) Dana 13. 12. 2022. u 10:31, Borbena7 je napisao: Ajde objavite te odgovore koje ste do sada dobili, ali pri tome zaštitite osobne podatke. Evo u attachmentu 3 dokumenta koja sam dobio od Poste pa @zao i @Borbena7 pogledajte ako stignete. Poslao sam 3 prigovora: - putem maila nakon sta sam taj dan dobio posiljku - nazvali su me telefonski i rekli da sutradan dolazi postar napraviti zapisnik - nakon sta je napravljen zapisnik isti dan dobijem mail : Odgovor na prvi prigovor preko maila - postar je napravio zapisnik i odnio ga u postu - onda sam dobio pismeno od njih odbijenicu na zapisnik jer je napravljen dan nakon urucivanja posiljke - a oni su poslali postara dan poslje : Odgovor na drugi prigovor putem zapisnika - Nakon toga saljem mail na povjerenstvo s detaljima i dobijem od njih negativan odgovor. Fokusirali su se na to da su paket uruciili mojoj firmi, sta nije istina jer na porti rade zaposlenici od poslovne zgrade. I da je paket adresiran na taj nacin da mi nisu duzni osobno predati paket. Te dijelove sam podcrtao - Odgovor povjerenstva Zaboravio sam napomenut kako sam sve prijavio i policiji par dana nakon sta sam primio paket - ne znam da li mi ovo pomaze ikako? Odgovor na drugi prigovor.pdf Odgovor na prvi prigovor.pdf Odgovor povjerenstva.pdf uređeno: 14. prosinac 2022. od Mahoney Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zao odgovoreno: 14. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 14. prosinac 2022. Važno je da zahtjev za rješavanja spora Hakom-u podnosiš prvo zbog necjelovito obavljene poštanske usluge, a tek onda zbog umanjenja sadržaja pošiljke. Odnosno, zbog necjelovite poštanske usluge nisi mogao podnijeti prigovor sukladno čl.54. st.2. ZPU-a. Obvezno od Hakom-a traži dostavu dokumentacije: dostavnice, dostavne liste isl., pozovi se na čl.55. st.3. ZPU-a. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mahoney odgovoreno: 16. prosinac 2022. Autor Dijeli odgovoreno: 16. prosinac 2022. @zao zahvaljujem na odgovoru. Samo jos jedno pitanje - ako je paket predan po njihovom "ovlaštenoj osobi" unutar firme, da li je bilo potrebno pečatirati neki dokument (dostavnicu) iako paket ne trazi potpis? @Borbena7 Da li mozda vi imate jos neki komentar ili savjet? Hvala svima na pomoci, Lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zao odgovoreno: 20. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 20. prosinac 2022. I ovo je jako važno: traži od Hakom-a da utvrdi je li čl.10. st.1. Općih uvjeta prekršen ili nije. Tvoj problem je šta Hakom smatra, a šta mu sud (često) daje za pravo, da ukoliko je pošiljka uručena, onda je obavljena cjelovita poštanska usluga. Zato ti tvrdiš da u ovom slučaju nije obavljena cjelovita poštanska kad je Hrvatska pošta prekršila čl.10. st.1. Općih uvjeta. A to je sve zato jer u Zakonu o poštanskim uslugama N.A.M.J.E.R.N.O. nije definiran pojam necjelovitosti poštanske usluge, uostalom jednako kao šta nije definiran ni pojam njene cjelovitosti... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 21. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 21. prosinac 2022. Dana 06. 12. 2022. u 22:18, Mahoney je napisao: - sta se tice ostavljanja paketa na porti zgrade - imam potvrdu od firme u kojoj radim i koja je navedena na paketu da nije dala suglasnost da netko iz poslovne zgrade preuzima pakete u nase ime, te cu dobiti potvrdu od zgrade da oni nemaju ovlastenje za preuzimanje paketa u ime nase firme - da li je ovo dovoljno da pobijem njihov clanak 54. o postanskim uslugama i da se dodje do zakljucka da postar nije ubiti nikome urucio paket? Da sam na Vašem mjestu išla bi na to da je prigovor podnesen pravodobno tj. sukladno sa čl. 54. st. 2. Zakona o poštanskim uslugama, jer ste kao primatelj poštanske pošiljke odmah pri uručenju poštanske pošiljke podnijeli prigovor koji Vam je stajao na raspolaganju za slučaj oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke. Odnosno da je njihovo tumačenje "druge ovlaštene osobe" koja je odmah pri uručenju poštanske pošiljke morala podnijeti prigovor, nezakonito. A ovo da tvrdite iz razloga, jer ta osoba nije imala i još uvijek nema ovlasti za preuzimanje ovakve pošiljke. Također, da je prema njihovim paušalnim tumačenjima "druge ovlaštene osobe" to svaka osoba koja se zatekla taj dan na toj adresi i da je kao takva bila ovlaštena preuzeti poštu za sve pravne osobe koje imaju prijavljeno sjedište na toj adresi. Tako da je očito da nisu postupili sukladno čl. 30. stavak 16. Općih uvjeta za obavljanje univerzalne usluge, a koji kaže da pošiljke adresirane tako da se u prvom retku nalazi naziv pravne osobe, a u drugom retku ime i prezime fizičke osobe uručuju se pravnoj osobi, odnosno da se dostava pravnim osobama obavlja predajom pismena osobi ovlaštenoj za primanje pismena u toj pravnoj osobi, a što oni nisu u mogućnosti dokazati. Dapače da kao dokaz prilažete u prilogu i potvrde da portir kojega oni smatraju "drugom ovlaštenom osobom" nije imao zakonske ovlasti za primanje pismena u ime pravne osobe. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zao odgovoreno: 21. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 21. prosinac 2022. prije 5 sati , Borbena7 je napisao: Da sam na Vašem mjestu išla bi na to da je prigovor podnesen pravodobno tj. sukladno sa čl. 54. st. 2. Zakona o poštanskim uslugama, jer ste kao primatelj poštanske pošiljke odmah pri uručenju poštanske pošiljke podnijeli prigovor koji Vam je stajao na raspolaganju za slučaj oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke. Odnosno da je njihovo tumačenje "druge ovlaštene osobe" koja je odmah pri uručenju poštanske pošiljke morala podnijeti prigovor, nezakonito. A ovo da tvrdite iz razloga, jer ta osoba nije imala i još uvijek nema ovlasti za preuzimanje ovakve pošiljke. Također, da je prema njihovim paušalnim tumačenjima "druge ovlaštene osobe" to svaka osoba koja se zatekla taj dan na toj adresi i da je kao takva bila ovlaštena preuzeti poštu za sve pravne osobe koje imaju prijavljeno sjedište na toj adresi. Tako da je očito da nisu postupili sukladno čl. 30. stavak 16. Općih uvjeta za obavljanje univerzalne usluge, a koji kaže da pošiljke adresirane tako da se u prvom retku nalazi naziv pravne osobe, a u drugom retku ime i prezime fizičke osobe uručuju se pravnoj osobi, odnosno da se dostava pravnim osobama obavlja predajom pismena osobi ovlaštenoj za primanje pismena u toj pravnoj osobi, a što oni nisu u mogućnosti dokazati. Dapače da kao dokaz prilažete u prilogu i potvrde da portir kojega oni smatraju "drugom ovlaštenom osobom" nije imao zakonske ovlasti za primanje pismena u ime pravne osobe. Ne slažem se s Vama, jer je Mahoney prigovor (glede naknade zbog oštećenja) podnio jedan dan nakon uručenja pošiljke, a prigovor se podnosi odmah pri uručenju, tako da nije stvar u pogrešnom tumačenju čl.54. st.2. ZPU-a nego u njegovom kršenju od strane Hrvatske pošte jer su paket OSTAVILI na porti njegove firme, a nisu ga uručili uz potpis i pečat firme nadležnoj osobi iz njegove firme. Drugim riječima, ako na dostavnici Hrvatske pošte postoji pečat firme od Mahoney-a onda je za njega stvar izgubljena što se tiče Hakom-a, jer u tom slučaju mu jedino preostaje privatna tužba protiv osobe koja je uz potpis preuzela pošiljku i nije podnijela prigovor Hrvatskoj pošti odmah pri uručenju pošiljke. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 21. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 21. prosinac 2022. prije 12 minuta, zao je napisao: Ne slažem se s Vama Ni ja s Vama. prije 13 minuta, zao je napisao: podnio jedan dan nakon uručenja pošiljke, Netočno. Podnio ga je odmah po preuzimanju. prije 14 minuta, zao je napisao: a prigovor se podnosi odmah pri uručenju, Upravo je to napravio kada ga je preuzeo kao ovlašteni primatelj. prije 15 minuta, zao je napisao: tako da nije stvar u pogrešnom tumačenju čl.54. st.2. ZPU-a nego u njegovom kršenju od strane Hrvatske pošte jer su paket OSTAVILI na porti njegove firme, Itekako je stvar u pogrešnom tumačenju, odnosno tko je ovdje "primatelj ili ovlaštena osoba", jer u odnosu na tu osobu teče rok za prigovor koji se mora uložiti "odmah pri uručenju poštanske pošiljke". prije 17 minuta, zao je napisao: Drugim riječima, ako na dostavnici Hrvatske pošte postoji pečat firme od Mahoney-a onda je za njega stvar izgubljena što se tiče Hakom-a Potreban je potpis ovlaštene osobe (ovlaštena je odlukom pravne osobe u čije ime preuzima), a uz koji se otiskuje valjani pečat pravne osobe. prije 22 minuta, zao je napisao: Ne slažem se s Vama, jer je Mahoney prigovor (glede naknade zbog oštećenja) podnio jedan dan nakon uručenja pošiljke, a prigovor se podnosi odmah pri uručenju, tako da nije stvar u pogrešnom tumačenju čl.54. st.2. ZPU-a nego u njegovom kršenju od strane Hrvatske pošte jer su paket OSTAVILI na porti njegove firme, a nisu ga uručili uz potpis i pečat firme nadležnoj osobi iz njegove firme. Pročitajte ovo još jednom, pa ćete vidjeti da sami sebe pobijate. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zao odgovoreno: 21. prosinac 2022. Dijeli odgovoreno: 21. prosinac 2022. Borbena, od koga je Mahoney pruzeo paket i kome je potpisao preuzimanje paketa? Od Hrvatske pošte sigurno nije, a samo je njoj mogao podnijeti prigovor i to odmah pri preuzimanju. Druga stvar: šta za Vas znači da se prigovor sukladno čl.54. st.2. ZPU-a podnosi odmah pri uručenju? Za mene znači da se u prisustvu poštara koji uručuje pošiljku ukaže da je pošiljka oštećena, a onda to poštar potvrdi svojim potpisom ili zabilješkom, pa se onda sve zajedno šalje Hrvatskoj pošti za naknadu oštećenja pošiljke. U suprotnom se ne bi moglo utvrditi kad je nastalo oštećenje pošiljke, prije ili nakon preuzimanja. Treća stvar: po čemu to ja sam sebe pobijam? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Maxbucko odgovoreno: 6. kolovoza Dijeli odgovoreno: 6. kolovoza Molim pomoć ja preko a1 naručio romobil a oni su posiljatelj a dostavna služba je Paket 24 Hrvatske poste 17.07 je bila na posti Branimirove a 31 je bio dostavljač kod mojeg stana ali nisam bio doma radio sam .Iduci dan dosao u postu Crnomerec kazu veseg paketa jos nema Kako ih tužiti da dobim paket ili je izgubljen ukraden Uložiti pismeni prigovor Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.