Jump to content

molim pomoć


anonimno

Preporučene objave

Prigovor na prekršajni nalog policijske postaje mi je odbijen kao zakonski neutemeljen jer sam zbog nepoznavanja zakona (čl.167.st 3)prije podnošenja prigovora platio troškove postupka ,a žalio sam se na visinu kazne.Na riješenu koje sam dobio ne postoji pouka o pravnom lijeku pa me zanima što mi je činiti kako bi smanjio kaznu ( 8000 kn) s obzirom da sam student i da kaznu moraju platiti roditelji .

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

u pitanju su teški prekršaji. ne znam da li se varam, ali milism da vam je i prvi put izrečena zabrana zbog alkohola??? ne ovakove prekršaje se ne gleda blagonaklono, pa tako i sud gleda na njih. kod saslušanja izrazite kajanje zbog učinjenihprekršaja, obećajte da nećete to više činiti, iako je (iz prethodnog oudzimanja vozačke dozvole) evidentno da ste skloni činjenju prekršaja. probajte s tim. pa onda, kad rješenje postane pravomoćno i izvršno zatražite da vam se odobri plaćanje u ratama.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Još uvijek mi nije jasno,na policiji sam dobio uplatnice za tri

kazne ,ukupno 8000 kn plus troškovi postupka 490 kn.To sam platio a nak tri dana sam podnio prigovor policiji na visinu kazne koji je odbijen .Ovo mi je prvi prekšaj i zaista nemam nikakvog iskustva s tim.Policija je odbila prigovor kao

zakonski neutemeljen pa niti neznam kome da se više žalim i imam li uopće pravo na to.

Pozdrav ....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

kod saslušanja izrazite kajanje

 

zvrka...

 

u zadnje vrijeme se autoritativno, a bez realne podloge, nastupajuci pojedinci nastupom drze ogranicenima na braniteljski podforum, ne na sve ostale pod/forume...pa daj nemoj se i ti povoditi za istom posasti?!

 

kao mislis "kod saslusanja"?

 

prigovor mu je, kako navodi, "odbijen" (odbacen?) rjesenjem u kojem nije naznacena uputa o pravnom lijeku.