Jump to content

Oštećenje paketa u transportu - svi se ograđuju


limma12

Preporučene objave

Pozdrav,

imam situaciju u kojoj sam ja kao privatna osoba kupio paket od privatne osobe, preko oglasa na Njuškalu.

Prodavatelj je poslao paket pouzećem, te se isti razbio u potpunosti u transportu. Obzirom na oštećenje, dostavna služba je o tome obavijestila pošiljatelja te odbila dostaviti paket na moju adresu. Pošiljatelj je organizirao s poznanikom da isti preuzme te ga dostavi k meni na adresu. Obzirom da je paket bio zapakiran, preuzeo sam paket od tog gospodina i uplatio mu iznos kako je bilo dogovoreno. 

Odmah nakon toga sam otvorio paket i ustanovio sve oštećenja. Sve sam dokumentirao i prijavio dostavnoj službi, no oni se ograđuju od krivice uz izgovor da "paket nije bio dobro zapakiran". Osobno sam mišljenja da jest.

Kontaktirao sam i pošitaljelja koji tvrdi da je on poslao paket u ispravnom stanju, i ne prihvaća povrat.

 

Radi se dakle o privatnoj osobi kojoj sam pouzećem platio 370€ i dobio polomljen uređaj. 

U cijelom procesu, pošiljatelj i dostavna služba se ograđuju, a jedina oštećena strana sam ja.

 

Pitanje je - uložio sam prigovor, pa žalbu na odgovor na prigovor. Sad čekam da me opet odbiju. Što dalje? Da li prijaviti policiji ili na koji način prijaviti prodavatelja?

U svakom slučaju, prodavatelj je taj koji bi trebao voditi borbu s dostavnom službom, a ne ja kao kranji kupac.

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija