limma12 objavljeno: 23. siječnja Dijeli objavljeno: 23. siječnja Pozdrav, imam situaciju u kojoj sam ja kao privatna osoba kupio paket od privatne osobe, preko oglasa na Njuškalu. Prodavatelj je poslao paket pouzećem, te se isti razbio u potpunosti u transportu. Obzirom na oštećenje, dostavna služba je o tome obavijestila pošiljatelja te odbila dostaviti paket na moju adresu. Pošiljatelj je organizirao s poznanikom da isti preuzme te ga dostavi k meni na adresu. Obzirom da je paket bio zapakiran, preuzeo sam paket od tog gospodina i uplatio mu iznos kako je bilo dogovoreno. Odmah nakon toga sam otvorio paket i ustanovio sve oštećenja. Sve sam dokumentirao i prijavio dostavnoj službi, no oni se ograđuju od krivice uz izgovor da "paket nije bio dobro zapakiran". Osobno sam mišljenja da jest. Kontaktirao sam i pošitaljelja koji tvrdi da je on poslao paket u ispravnom stanju, i ne prihvaća povrat. Radi se dakle o privatnoj osobi kojoj sam pouzećem platio 370€ i dobio polomljen uređaj. U cijelom procesu, pošiljatelj i dostavna služba se ograđuju, a jedina oštećena strana sam ja. Pitanje je - uložio sam prigovor, pa žalbu na odgovor na prigovor. Sad čekam da me opet odbiju. Što dalje? Da li prijaviti policiji ili na koji način prijaviti prodavatelja? U svakom slučaju, prodavatelj je taj koji bi trebao voditi borbu s dostavnom službom, a ne ja kao kranji kupac. Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.