Jump to content

Povrat sredstava zbog krive konverzije


Snokia

Preporučene objave

Pozdrav!

Imam problem: krivo sam obracunala i naplatila stranci uslugu - umjesto na 3 decimalu u konverziji, obracunala sam drugu. Znaci 7.963eur sam zaokruzila na 8.0eur umjesto da je ostalo 7.96. Na temelju konverzije sam izdala racun veci za kakvih 2.5eur i zelim to vratiti klijentu ali me zanima kako, da nemaju problema ni oni ni mi. Sto vise, stranka je pristala na to zaokruzivanje i platila racun ali u jeku terora sa porezne ne placa mi se drakonska kazna u vidu 3.000eur za krivo naplacena 2.5eur. 

Znaci, da li da im uplatim na njihov ziro racun(sa kojeg su i oni meni podmirili racun) naravnonsa svog ziro rc. iznos pretplate, tj. ta 2,5eura uz napomenu u opisu placanja: povrat pretplate po rac.1-4-23 za kojeg je vise naplaceno?

2.pitanje - da li im se mora izdati novi racun pod drugim brojem za istu uslugu? Ili ima se izdaje novi račun pod istim brojem ali sa drugim iznosom?

3. Pitanje - ili da im umanjim drugi racun za taj iznos od 2.5eura uz obrazlozenje.

Koja komplikacija 🤯

Hvala puno za odgovor!

T.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija